При минусовите външни температури в най-студения период на зимата Opel предлага за новата Astra допълнителен отоплителен модул.

Opel слага край на стъргането на лед

Денислав Стоянов - събота, 02-01-2016 - 14:49

Новият модул се стартира предварително от дистанция и затопля купето

Посрещнахме 2016 година с отрицателни температури, заледени стъкла на колите, а на много от возилата бяха замръзнали и ключалките. Няма как да избегнем зимата, но има как да сложим край на мръзненето около и вътре в автомобила. При минусовите външни температури в най-студения период на зимата марката Opel предлага за новата Astra допълнителен отоплителен модул, благодарение на който стъргането на лед от стъклата, замръзналите ключалки на вратите и запотените прозорци окончателно остават в миналото. Новият компактен модел осигурява пълна видимост и приятна топлина в купето само с едно натискане на бутон, което е истинска благодат не само при сутрешното пътуване до работното място, но и след часовете, прекарани в спорт или когато планирате да излезете на среща вечер. Допълнителният отоплителен модул на Opel се предлага за по-голямата част от моделите на марката. Той се поставя фабрично още в завода и не изисква допълнителна инсталация на по-късен етап.

Благодарение на отоплителния модул стъргането на лед от стъклата и запотените прозорци окончателно остават в миналото.

Много от пътнотранспортните произшествия през зимните месеци възникват именно в началото на пътуването, когато стъклата на прозорците все още не са размразени изцяло. Водачите с допълнителния отоплителен модул на Opel се радват на висока безопасност на пътя, тъй като винаги могат да разчитат на отлична видимост във всички посоки. Благодарение на комфортната температура в купето, при потегляне на път водачите не са принудени да носят дебели връхни дрехи, които биха могли да ограничат движенията им в процеса на управление. Допълнителният отоплителен модул на Opel се предлага за лекотоварните модели Vivaro и Movano, при всички варианти на моделите Corsa, Astra и GTC, Cascada, Meriva, Mokka и Insignia, както и при Zafira Tourer. Цените за системата за България започват от 2740 лева с ДДС.

Модулът се предлага за всички варианти на моделите на Opel, включително Mokka (на снимката), Corsa, Astra, GTC, Cascada, Meriva, Insignia и Zafira Tourer.

Допълнителният отоплителен модул на Opel може да се активира предварително чрез дистанционно управление, както и да се програмира така, че да работи за определен период от време. Водачът може да запамети и желано време за потегляне. В този случай сензор за температурата регистрира външната и вътрешната температура в купето и изчислява автоматично времето за стартиране на системата и необходимото време за работата ѝ. В зависимост от външната температура, като цяло са достатъчни от 20 до 30 минути за разтопяване на заскрежените челно и странични стъкла и за затопляне на купето до приятна температура. Допълнителният отоплителен модул на Opel е настроен стандартно за работен период от 30 минути, но той може да бъде удължен или съкратен с лекота.

Модулът може да бъде използван и като отопление при движещ се автомобил и външната температура под 6º C.

Допълнителният отоплителен модул  разполага с отоплителна мощност 5 кВт. Той може да бъде използван за отопление при паркиране при изключен двигател или като допълнително отопление при движещ се автомобил и спад на външната температура под 6º C. При достигане на температура на охладителната течност от над 78º C, допълнителният отоплителен модул се изключва автоматично. Клиентите, които нямат възможност да се насладят на предимствата на фабрично инсталирания допълнителен отоплителен модул на Opel, могат да го поръчат при дилърите като оригинална част за допълнително вграждане при модели като Astra, Meriva, Mokka, Insignia и Zafira Tourer.

Заводски инсталираното решение от Opel не е просто възможност за повишаване на комфорта. Системата щади двигателя и осигурява неговото по-екологично поведение при стартиране в сравнение с обикновения студен старт, при който моторът се натоварва ненужно. При топлия старт, гарантиран от системата, моторното масло и катализаторът достигат работната си температура по-бързо, вследствие на което се намалява степента на износване, а количеството на отделените при потегляне вредни емисии значително се намалява.

 
 
Тагове:  OpelAstraInsignia