В средата на щанда на Ford посетителите могат да видят за първи път у нас новата Fiesta.
Снимки Любомир Асенов и Георги Павлов

Великолепната седморка на Ford изпълни синия овал

Денислав Стоянов - понеделник, 16-10-2017 - 10:55

Новата Fiesta е в центъра на щанда на „Мото Пфое” на изложението

На автомобилното изложение в София една от марките с най-широка гама модели от всички класове – Ford, представя своите седем нови модела. На салона в столицата, официалният вносител на марката Ford у нас – „Мото Пфое”, показва своята великолепна седморка от модели за всеки вкус и джоб. В средата на щанда на марката с логото на синия овал посетителите могат да видят за първи път у нас изцяло новата Fiesta. Моделът се предлага в четири различни версии - изисканата Vignale, спортната ST-Line, стилната Titanium и достъпната Trend. На външен вид Fiesta се отличава с модерен и елегантен дизайн, в салона има множество нови технологии, а интериорът е функционален и приятен за водача и пътниците. Новата Fiesta е оборудвана с много иновативни технологии и притежава отлични показатели за икономичност, които клиентите търсят в градските мъници. Догодина се очакват и кросоувърът Fiesta Active и спортната Fiesta ST с първия 1,5-литров 3-цилиндров двигател EcoBoost с мощност 200 к.с.

Новата Fiesta се отличава с модерен дизайн, а в салона е оборудвана с аудиосистема B&O Play.

Изцяло новият Ford Fiesta е технологично най-усъвършенстваната малка кола в сравнение с другите масови малки автомобили на пазара в Европа. Сред модерните технологии в помощ на водача, поддържани от две камери, три радара и 12 ултразвукови сензора, които са в състояние да следят на 360 градуса около автомобила и сканират пътя до 130 метра напред, налични досега в по-големите модели от гамата на Ford и за първи път предлагащи се в новата Fiesta. Новата Fiesta предоставя отлично качество, характеризира се със стилен нов екстериорен и революционен интериорен дизайн с повече опции за персонализация от всякога. Инженерите от Ford допълнително са подобрили всепризнатото удоволствие от шофирането на Fiesta.

Fiesta е оборудвана с много иновативни технологии и притежава отлични показатели за икономичност.

Fiesta е първият автомобил на Ford, в който се вгражда премиум аудиосистемата B&O Play с 10 високоговорителя, монтиран в багажника субуфер и централен високоговорител за средни честоти над арматурното табло, а също и за първи път предлага отварящ се стъклен панорамен покрив и отопляем волан. Развлекателната система SYNC 3 на Fiesta включва плаващ 8-инчов сензорен екран и гласово управление на основните функции. Модерните двигатели включват 6-кратния световен двигател – 1,0-литровия бензинов турбомотор EcoBoost с мощност до 140 к.с. и 1,5-литровия дизелов агрегат TDCi със 120 к.с., който е първият дизелов силов агрегат на Fiesta с висока мощност. Изцяло нова 6-степенна скоростна кутия с иновативни технологии за намалено триене спомага за по-ниски CO2 емисии и разход на гориво.

В сегмента на субкомпактните автомобили официална премиера за България прави и новият Ford Ka+.

В сегмента на субкомпактните автомобили официална премиера за България прави и новият Ford Ka+, който е най-малкият модел в гамата на Ford с дължина 3929 мм, широчина 1695 мм и междуосие от 2489 мм. Изцяло новото Ка+ разполага с впечатляващо вътрешно пространство, отлична ефективност и динамика в добро съотношение цена-качество. Интериорът на Ка+ осигурява водещо в класа място за главата на седящите отпред, място за краката на пътниците отзад и дълбочина на задните седалки. Просторният интериор осигурява достатъчно място за двуметров пасажер да седи зад двуметров шофьор.

Практичността на Ка+ в ежедневието се доказва и от 270-литровия багажник, достатъчен да побере два големи куфара, падащата задна седалка, както и още 21 места за съхранение на вещи в цялата кабина. Изцяло новото Ка+ се задвижва от 1,2-литров бензинов двигател Duratec със 70 и 85 к.с. Сред технологиите в новото Ка+ са системата SYNC за гласово управление на телефона, приложенията на смартфона и аудиосистемата. Системата MyKey ограничава ключа на младите шофьори за максимална скорост, силата на аудиосистемата и не позволява изключването на системите за безопасност, като ESP например. Клиентите могат да избират кожен волан с темпомат, отопляеми предни седалки, задни паркинг сензори и др.

На щанда на Ford са изложени новите всъдеходи – луксозният Edge и Kuga, както и Mondeo Vignale.

Любителите на високопроходимите машини могат подробно да разгледат луксозния Ford Edge, който се произвежда само в Канада за нуждите на всички пазари. Висококачественият SUV Ford Edge осигурява първокласен комфорт, модерни технологии в помощ на водача и водещо в класа пътно поведение. Edge се предлага с избор между два високотехнологични 2,0-литрови дизелови двигателя със 180 к.с. и с 210 к.с. За тези, които се интересуват от компактните кросоувъри, на разположение е и обновената Kuga. Това е и един от автомобилите, които някой посетител с късмет би могъл да спечели на автосалона чрез попълване на анкетна си карта.

Флагманът на Ford – Mondeo, дефилира в най-луксозното си изпълнение Vignale. Най-доброто Mondeo, създавано някога, се отличава с дизайнерските си акценти, безкомпромисно качество на изработката и революционните надуваеми задни колани. С добавянето на Vignale към гамата, Mondeo отваря предлагането към нов кръг от клиенти, които търсят премиум автомобил на разумна цена. За първи път Mondeo се предлага и със система 4х4 на Ford, която осигурява отлично сцепление, динамика и управление през всички сезони и на всички настилки. Голяма част от гамата на Ford е на разположение на клиентите и посетителите за тест-драйв.

Звездата на щанда на „Мото-Пфое” е култовият Mustang GT с 5,0-литровия бензинов двигател V8.

Посетителите на софийското изложение имат възможност да разгледат отблизо и други интересни автомобили на Ford. На щанда на „Мото-Пфое” е култовият Mustang GT с 5,0-литровия V8 бензинов двигател, който изстрелва мощността до 421 к.с. и 530 Нм въртящ момент и ускорява 0 до 100 км/ч от място за 4,8 секунди. Ford Mustang използва напълно независимо предно и задно окачване за спортна динамика и комфорт, включително задно окачване с интегрална връзка, което оптимизира комфорта и механичното сцепление при шофиране. Предното окачване е тип McPherson с двойни ябълковидни връзки, което позволява използването на по-големи и мощни спирачки, без да се накърнява усещането във волана.

Ford Focus RS се задвижва от новия 2,3-литров двигател EcoBoost с мощност от 350 к.с. и система 4х4.

Спортната гама на Ford е допълнена и от Focus RS със задвижване 4х4 и огромна максимална мощност от специално разработена версия на новия 2,3-литров двигател EcoBoost на Ford с максимална мощност от 350 к.с. Новият Focus RS ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди, което го превръща в най-бързо ускоряващия RS модел досега и достига максимална скорост от 266 км/ч. С модела дебютира също и технологията за задвижване на всички колела с динамичен контрол на въртящия момент за висока тяга и сцепление с ненадмината пъргавина и скорост в завои. Системата 4х4 следи сигналите от различни сензори в автомобила 100 пъти в секунда. За да осигури оптимална динамика, системата за задвижване на всички колела е калибрирана заедно със системата за електронна стабилност и по-специално базираното на спирачките векторно разпределение на въртящия момент, което работи паралелно с векторното разпределение на системата 4х4.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.