Броган БамБроган

И Arrivo ще изгражда Hyperloop

Агенция Монитор - събота, 11-02-2017 - 13:04

Докато стотици инженерни екипи от студенти от цял ​​свят, дори България, се съревноваваха, създавайки прототипи на Hyperloop капсули, има компании, работещи върху изграждането на пълноценен бизнеса на гърба на футуристичната транспортна система. Това ще прави и новата компания Arrivo, ръководена от бивши инженери от SpaceX.

В управлението на Arrivo е Броган БамБроган, чието име и лице станаха известни, когато ръководеше настоящия конкурент Hyperloop One. БамБроган бе съосновател и ръководител на технологичния отдел в Hyperloop One и също така старши инженер в SpaceX в продължение на десетилетие. БамБроган и Hyperloop One се разделиха след съдебна битка, но машинния инженер остана привърженик на идеята за изпращане на хора и товари във вакуумни тръби със скоростта на звука.

Сред тези, които са го последвали в Arrivo са съоснователите Нима Бахрами, Кнут Зауер, Уилям Мълхоланд, Дейвид Пендъргаст, всички част от екипа на Hyperloop One. Съосновател е и бившия старши инженер в SpaceX, Джейдън Смит, като така БамБроган има изобилие от експерти на негово разположение. Значението на името Arrivo, което на италиански значи пристигане, показва целта на компанията да предоставя безпроблемно пътуване.

"Защо да пътуваме, когато можем да пристигнем?" пита БамБроган, не е сигурно какво точно има предвид с това, но човекът е прекарал десетилетие изстрелвайки ракети в космоса, така че може би знае нещо, което ние не знаем.

Компанията планира да има силен инженерен екип от 30 души до юни и 70 до 80 служителя до края на 2017 г. Компанията има планове и за създаването на два тестови полигона, един от които ще бъде в САЩ и ще генерира приходи от проекти и експлоатация в рамките на три години.

Освен Hyperloop One и Hyperloop Transportation Technologies работи по реализирането на транспортната система. Двете компании се явиха самостоятелно на съревнованията за Hyperloop капсула на SpaceX, чийто изпълнителен директор Илон Мъск измисли идеята преди няколко години.

Ако всичко това изглежда объркващо, това е, защото никой не притежава Hyperloop, по същия начин, както никой не е собственик на концепцията за магистрали, железопътни линии или подлези. Така че в този смисъл, колкото повече конкуренция в съревнованието за създаването на това, което Мъск нарича „пети вид транспорт", толкова по-добре.

 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.