Няма заглавие
Ивайло Цветков

Да изнасяме джигити за Китай

Боян Димитров - вторник, 08-09-2015 - 18:25

Няма само китайците да удрят цялата световна икономика с износа си. И ние можем да сме полезни, особено на тях. Оказва се, че в Поднебесната империя било по-евтино да убиеш пешеходец, вместо само да го сгазиш, та затова шофьорите с дръпнати очи честичко връщали назад, за да доубият човека, който са сгазили. Нашите водачи нямат проблем. Те не са като китайците. Още от първия път си свършват работата, а не я претупват. Та, ако залеем китайския пазар с наши джигити, хем ще си намалим загиналите у нас, хем ще спомогнем и за доразвиването на китайската икономика. Все пак българският шофьор е популярен с непредпазливостта си. Той не гледа себе си, та какво остава за останалите участници в движението. За нас това е бич, но за китайците ще се окаже манна небесна. Дори могат да ползват нашите за матрица и да ги пуснат в масово производство. Така ще завладеят и нишата с търговия на оръжие, защото българския водач си е като масов убиец. Страната ни дава повече жертви на пътя заради него, отколкото по време на война. Можем и да правим бартер. Джигити срещу мартеници, тъй като китайците са вещи и в направата на нашите традиционни накити. Така бабите, които ги продават, ще могат да ги купуват по-евтино и няма да се налага да се вдигат пенсиите, тъй като ще се опаричат през март месец и ще си имат за цяла година. Това ще подобри и родната икономика. Да не говорим, че ходенето и шофирането по улиците ще стане удоволствие, след като ги няма летящите безумци, които свиркат, псуват и хвърлят фасове, докато се опитват да те убият или сами да сложат край на живота си. При износа обаче трябва да се помисли и за облекчена процедура, защото със сигурност ще има голям наплив от желаещи да заминат на гурбет. По този начин и няма да има така популярното изтичане на мозъци от страната ни, защото какво по-хубаво от това да ти плащат, че нямаш акъл в главата.

С износа на джигити ще намалим и популацията им у нас. Няма да има кой да дава лош пример на младите шофьори, които си мислят, че това е правилният и модерен начин да се кара. Няма да има паркирани по местата за инвалиди коли, няма да има качени на тротоарите автомобили, няма да има линейки, който през нощта, когато София е празна, да минават през зелените релси. Общо взето, всичко ще стане песен. Ако успеем при износа да договорим и внос на някой и друг водач от Германия, но кореняк германец, а не придошъл от Близкия изток майстор на кебап, то тогава ще можем напълно да култивираме българския шофьор. Той ще започне да спира на пешеходни пътеки, да кара само в своята лента, а не да завива на ляво от крайно дясното платно, ще спазва ограниченията за скоростта и няма да си мисли, че с 20 лева ще може да реши всеки един свой проблем на пътя.