За да ни продават стоки в нета

Звезди гушват до 6 бона за рекламен пост

РАЙНА БОРИСОВА - четвъртък, 28-12-2017 - 19:00

Николета Лозанова е най-скъпа в Инстаграм, Кобилкина лансира обувки и бижута срещу 1500 лв.

От 1000 до 6000 лв. взимат българските звезди за продуктово позициониране в социалните мрежи, показа проверка на „Монитор“. Цената е за един пост в Инстаграм или Фейсбук и варира в зависимост от броя на последователите, имиджа на популярната личност и целта на клиента – дали търси ефекта на еднократната, но бърза продажба, или иска да напомпа дългосрочно стойността на бранда си с „престижа“ на ангажираното за цяла кампания лице. Във втория случай това обикновено се свежда до публикуването на три поста в рамките на няколко месеца срещу средна сума от 5000 лв. Максималната стойност може да стигне до 15 бона.

 

Подробности четете в хартиеното издание на в. "Монитор".

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.