Все още Karoq е маскиран с камуфлажно фолио по време на финалните тестове.
Снимки Skoda

Skoda сменя Yeti с кросоувъра Karoq

Денислав Стоянов - четвъртък, 04-05-2017 - 09:32

Новият модел на чехите ще предлага щедро пространство в интериора

Новият компактен кросоувър на Skoda се нарича Karoq. Той ще замени досегашния Yeti в гамата на чешката марка. Името и изписването произлизат от езика на местно население, което обитава остров, южно от брега на Аляска. Все още чехите от Skoda показват модела само с камуфлаж, тъй като в момента той преминава финални тестове. От формите на външния дизайн, както и от новите линии и по-големите размери става ясно, че това е напълно нов автомобил. Динамичният дизайн се отличава с множество кристални елементи, който определят новия почерк на Skoda. Засега чехите от Skoda разкриват, че новият Karoq ще предлага щедро пространство в интериора и багажното отделение, нови асистиращи системи, напълно LED предни светлини и за първи път в модел на марката, дигитално табло за управление.

Размерите на компактния кросоувър са дължина 4,38 метра, ширина 1,84 метра и височина 1,61 метра.

Размерите на новата Skoda Karoq са дължина 4382 мм, широчина 1841 мм и височина 1605 мм височина. Голямото междуосие на автомобила от 2638 мм допринася за стабилното пътно поведение на автомобила. Увеличените размери са в полза на пътниците, като пространството за краката е 68 мм. Марката Skoda винаги е била известна с обширното вътрешно пространство на своите автомобили. Това важи и за новия Karoq. Багажникът е с обем от 521 литра, а при свалени задни седалки се увеличава до 1630 литра. В комбинация със системата за плъзгане на задните седалки, товарното пространство може да варира между 479 и 588 литра. Седалките могат и напълно да се свалят и тогава максималният обем набъбва до 1810 литра.

Голямото междуосие на автомобила от 2,63 метра определя стабилното поведение на автомобила на пътя.

Новата Skoda Karoq предлага обширна гама от асистиращи системи при шофиране, включително асистент за паркиране, система за поддържане на лентата на движение и асистент за трафика. Системата за наблюдение на мъртвата точка, системата с превантивна защита на пешеходци и асистентът при спешни случаи служат за да повиши сигурността при шофиране. Кросоувърът има капацитет за теглене на ремарке до 2 тона. Новият асистент помага при маневриране с ремарке на заден ход. Освен това за Skoda Karoq се предлагат допълнителни асистиращи системи, които осигуряват безопасна дистанция от превозното средство отпред, помагат на шофьора лесно да поддържа лентата си или да се престроява, посочват важни пътни знаци и помагат при паркиране. За първи път при Skoda Karoq таблото е дигитално и е лесно за програмиране, така че да отговори на индивидуалните нужди и желания на водача.

Изцяло светодиодните предни светлини с прозрачни лещи са опционални за всички нива на оборудване.

Новата Skoda Karoq ще се предлага с най-съвременни технологии при двигателите, като може да се избира между пет варианта – два бензинови и три дизелови мотора. Двата бензинови и два от дизеловите са напълно нови. Бензиновите са 1.0 TSI и 1.5 TSI, а дизеловите са 1.6 TDI и 2.0 TDI, като вариантите за мощност са от 115 до 190 к.с. Всички двигатели са с турбокомпресор и директно впръскване, както и старт-стоп технология, и система за рекуперация на спирачната енергия. Те са икономични и отговарят на екологичните норми Евро 6. С изключение на най-мощния дизелов двигател, всички останали могат да бъдат поръчани с 6-степенна ръчна скоростна кутия или 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител DSG. Двигателят 2.0 TDI с мощност 190 к.с. стандартно е оборудван със задвижване 4х4 и 7-степенен автоматик DSG. Новият бензинов двигател 1.5 TSI има функция за изключване на два от цилиндрите.

Новият компактен всъдеход на Skoda се нарича Karoq и ще замени досегашния Yeti в гамата на марката.

Шаситата на новата Skoda Karoq демонстрират висока проходимост дори и извън отъпканите терени и асфалтирани пътища. При ниво на оборудване Ambition и по-високите, опционално има и избор на индивидуален режим на шофиране - Normal, Sport, Eco, Individual и Snow за версиите със задвижване на всички колелета 4x4. Режимът Off-road подобрява функционалността при пресечен терен.

Тагове:  SkodaKaroq

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.