Новите модели на BMW са оборудвани с 8-степенни автоматични трансмисии.
Снимки М и Д АВТО, BMW

Във Варна лекуват автоматиците

Денислав Стоянов - четвъртък, 22-12-2016 - 15:25

В сервиза на „M и Д АВТО” знаят как да ремонтират трансмисиите

Преди години автомобилите с автоматични скорости кутии бяха табу. Дори и тези шофьори, които бяха убедени в удобството на това да не превключваш скорости, не бяха благосклонни към колите с автоматични трансмисии, но затова все пак имаше основателни причини. Колите с автоматични скоростни кутии харчеха повече, бяха по-мудни, но най-големия страх беше ако се повредят. Ремонтът у нас беше скъп, често некачествен и дори се стигаше до там повредена автоматична кутия да се заменя с ръчна от същия модел автомобил. С течение на времето все повече хора залагат на коли с автоматични трансмисии, тъй като все повече водачи не искат да потеглят с отпускането на съединител и предпочитат да имат само газ и спирачка. Освен това вместо постоянно да им се налага да сменят предавки, те поставят селектора, както е коректно да се нарича лоста при автоматиците, в позиция D и комфортно се придвижват особено в града.

Специалистите са преминали професионално обучение в Германия и периодично посещават семинари.

Днес автоматичните скоростни кутии с хидравличен преобразувател на въртящия момент достигнаха върхови нива. С тях автомобилите ускоряват по-бързо от човека, харчат по-малко, отколкото същите модели с ръчни скорости, а повечето модели с големи и мощни двигатели вече не се предлагат с механични скоростни кутии, а само с автоматични. Пример за това са почти всички модели на BMW с 6-цилиндрови двигатели, повечето модели на Mercedes-Benz, по-голямата част от гамата на Audi и т.н. Новите автоматични скорости кутии внедрени в настоящи модели автомобили достигат до 9 степени, а вече дори са патентовани 10- и 11-степенни автоматици. Те са много по-леки, по-здрави и по-надеждни, но все пак да не забравяме, че всичко е техника и при дълга и натоварена експлоатация неизбежно се нуждае от ремонт. В този момент за много от хората започва ходене по мъките и харченето на огромни суми по сервизи, от което обаче много често няма ефективен резултат.

Сервизът е оборудван с цялостна линия за рециклиране на конвертори, състояща се от седем отделни машини.

За да не се проклинате защо сте си купили кола с автоматична трансмисия, при проблем не обикаляйте от сервиз на майстор в столицата, а се обърнете към варненския сервиз „M и Д АВТО”. Фирмата притежава дългогодишен опит в автомобилният бизнес, като през 2001 година построява и оборудва свой автомобилен център със сервизно помещение, складова база и офиси. След дългогодишен опит в автомобилния бизнес, преди повече от 7 години „M и Д АВТО” насочва дейността си строго профилирано към ремонт на автоматични скоростни кутии. От 2010 г. фирмата е единствената в България, която разполага с професионална апаратура за графична диагностика и механично тестване на клапанното тяло на скоростната кутия в реални условия на работа и гарантира възстановяване до фабричните му настройки.

Фирмата може да подмени дефектна скоростна кутия в рамките на един работен ден с гаранция 1 година.

В началото на 2013 г. „М и Д АВТО” прави сериозна крачка в развитието си, следвайки водещите лидери на пазара, като оборудва отдел с цялостна поточна линия от специализирана техника за рециклиране на конвертори за автоматични скоростни кутии. Специалистите на сервиза са преминали професионално обучение в Германия и периодично посещават специализирани семинари, за да могат да предоставят най-доброто качество на работа, разчитайки на най-иновационните технологии и продукти на пазара. Процесът на рециклиране в сервиза е полезен както за фирмата така и за клиентите и партньорите, на които „М и Д АВТО” предлага най-високо качество на рециклираните конвертори на по-ниски цени и изпълнение в по-кратки срокове, в сравнение с конкурентните сервизи в цялата страна. Единствено в сервиза на фирмата във Варна се извършва рециклиране на хидравлични съединители от всички видове включително на марките ZF и DPO. Сервизът е оборудван с цялостна линия за рециклиране на конвертори, състояща се от седем отделни машини.

Сервизът се намира на ул. „Уста Кольо Фичето” №3 във Варна и работи от понеделник до петък от 9:00 до 18:30 часа.

Пример за достъпните услуги са цените на някои най-чести дейности при кутиите. Например комплексната диагностика на скоростната кутия струва между 20 и 30 лева. Демонтаж или монтаж на скоростната кутия варира в интервала от 250 до 360 лева. Разглобяване и ремонт на автоматична скоростна кутия струва в порядъка на 360-480 лева, а почистването на клапанното тяло и тестване със специализирана машина е на цена от 150 лева. Пълната смяна на масло на автоматична кутия със специализирано оборудване, позволяващо промивка на хидросистемата на скоростната кутия, включваща хидротрансформатор, е на цени от 80 до 120 лева, като цената за труда се калкулира в зависимост от това дали филтъра в автоматичната скоростна кутия е сменяем елемент или не. Цената за частична смяна на маслото на автоматична скоростна кутия, която позволява смяна на до 70% от маслото в скоростната кутия струва между 60 и 80 лева. На практика след диагностика и ремонт на автоматичната трансмисия в сервиза на „М и Д АВТО”, тя работи не по-различно отколкото когато е била чисто нова. По този начин собствениците на автомобили с автоматици си спестяват купища главоболия и пари. Преди да отидете на място, може да направите запитване за цени или услуги по телефона или на емайл адрес office@midavto.com. Екипът на „М и Д АВТО” отговаря възможно най-бързо и прави доставка на резервни части до всяка точка на страната.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.