Новото XC90 улавя бъдещите дизайнерски тенденции и използва своя собствена гама от авангардни технологии.
Монитор Архив

Разграбват новото Volvo XC90

Денислав Стоянов - вторник, 25-08-2015 - 21:33

Квотата до края на годината е изчерпана, а 1/5 от продажбите са Plug-in Hybrid

Новото Volvo XC90 се разграбва като топъл хляб, заявиха от компанията. Шведите споделят, че са получили близо 57 000 поръчки за новото XC90, което изпреварва планираните продажби за тази година от 50 000 броя. Компанията работи на три смени в завода си в Торсланда, Швеция, за да отговори на търсенето. И у нас Volvo може да се похвали с отлични пазарни резултати за първото полугодие на 2015 година и ръст в продажбите на бестселъра XC60. Квотата за новото XC90 до края на годината е продадена, а 1/5 от продажбите на Volvo XC90 са на версията Plug-in Hybrid или най-чистия и мощен SUV в света. „Три четвърти от клиентите ни избират топ нивото на оборудване Inscription, което ни показва, че имаме солидна позиция на премиум производител на автомобили”, заяви Ален Висер, вицепрезидент по маркетинг, продажби и обслужване на клиентите. Последната актуализация на продажбите за XC90 дойде когато Volvo съобщи финансовите си резултати за първото полугодие на 2015 г. Компанията отчете оперативна печалба от 1660 милиона шведски крони за първата половина на 2015 г. в сравнение с 968 милиона шведски крони за същия период на 2014 г. Приходите за първото полугодие са 75 215 милиона крони – ръст спрямо 66 982 милиона за първата половина на 2014 г. Продажбите през първите 6 месеца на 2015 са 232 284 автомобила, което е леко повишение в сравнение с 229 013 през същия период на миналата година и е резултат основно на силното търсене в Европа. През този период продажбите в Китай са без промяна, докато в САЩ се стабилизират. Volvo планира пълно обновяване на продуктовата си гама и се цели в удвояване на продажбите, което е приблизително около 800 000 коли годишно в средносрочен план. През първите шест месеца на 2015 г. Volvo взе няколко важни стъпки към постигането на тези цели. През първото полугодие компанията обяви, че ще построи нова производствена база в Южна Каролина, която ще бъде завършена до 2018 г. Първоначално новото съоръжение ще произвежда около 100 000 коли годишно.