Външният вид на Volvo S90 изпъква с елегантната решетка и Т-образните LED светлини.
Снимки Иван Кисьов и Христо Петров
Месец след световната премиера на автосалона в Женева

Volvo S90 и V90 са звездите на столицата

Денислав Стоянов - четвъртък, 21-04-2016 - 20:00

„Мото-Пфое” представя ексклузивно новите модели в центъра на София

Луксозната лимузина Volvo S90 и емблематичното комби Volvo V90 са звездите на София. Двата нови модела блеснаха в иновативен шоурум Pop Up Store, разположен в центъра на столицата на площад „Батенберг” 1. Шведският производител Volvo и официалният вносител на марката у нас „Мото-Пфое” представят ексклузивно автомобилите за широката публика в периода от 22-23 април, само месец след световната им премиера на автосалона в Женева. Всички желаещи имат възможността да се докоснат до технологичните и луксозни автомобили на шведската марка в петък и събота. Поръчките за новите модели стартират от края на месец април тази година, а първите доставки ще започнат през месец септември.

Комбито V90 се отличава с наклонена форма на покрива и оригинални L-образни светлини отзад.

С премиерата на новите Volvo S90 и V90 марката демонстрира ясно намерението си да размести пластовете в премиум сегмента със своите изпъкващи лимузина и комби. Новите Volvo S90 и V90 са оборудвани с множество нови технологии, вариращи от свръхмодерни системи за безопасност до приложения и услуги, базирани на информационни облаци, което е поредното доказателство за успешното развитие на шведската марката. Новите Volvo S90 и V90 са изградени на последната модулна платформа SPA, която се използва от всъдехода XC90. Много от елементите в дизайна също са познати от XC90, като хромираната радиаторна решетка и Т-образните LED дневни светлини във фаровете. Езикът на елегантния дизайн, който личи във всеки детайл на новите S90 и V90, въплъщава модерния шведски лукс.

Елегантните овални форми на S90 ясно разграничават лимузината от ъгловатите модели от миналото.

Лимузината S90 е новият класен и модерен флагман на марката. Екстериорът му изглежда изключително добре с фантастичните си и изчистени линии, съобразени със скандинавския дизайн. Отзад доста оригинално изглеждат С-образните светлини, които отличават лимузината и през нощта. Новото Volvo V90 e елегантно комби, което изглежда много модерно. Стъпвайки върху неоспоримо богатото наследство на Volvo в сегмента на този тип функционални автомобили, положило началото си преди 60 години с Volvo Duett, новото V90 отвежда премиум комби автомобилите далеч напред по отношение на естетиката, материалите и модерния силует, като в същото време запазва тяхната практичност. Комбито има наклонена назад форма на покрива и висока линия на прозорците. L-образните светлини отзад го отличават в тъмното.

В луксозния салон се усеща топлината на скандинавския уют от съчетанието на кожа и дърво.

Интериорът на Volvo S90 и V90 изпъква с умелото съчетание на модерни технологии с висококачествени естествени материали в елегантна и приветлива атмосфера. В луксозния салон се усеща топлината на скандинавския уют, като за тапицериите на салона са съчетани кожа и тиково дърво. Воланът с три спици е познат от Volvo XC90, а показанията на приборите са изведени на 12,3-инчов дисплей и могат да се прожектират на предното стъкло. На цялата централна конзола е разпънат 9,5-инчов вертикален сензорен екран на мултимедийната система. Предните седалки са изключително комфортни, а отзад пространството за пътниците е много щедро.

Двата нови модела се намират в модерен шоурум Pop Up Store в центъра на София на площад „Батенберг” 1.

В новите Volvo S90 и V90 е обърнато огромно внимание на безопасността и затова серийното оборудване включва много технологии за сигурност. На борда работят система за наблюдение на пътното платно на движение пред автомобила, система за следене на умората на водача, система разпознаваща пътните знаци и асистент за автоматично намаляване на скоростта и спиране с режим за преминаване през кръгово движение. Инженерите от Volvo са работили неуморно и по динамиката на шофиране при новите модели, за да създадат напълно ново и изтънчено изживяване при управлението, характеризиращо се с усещане за контрол и сигурност.

Новите модели бяха представени от Александър Костадинов – директор маркетинг и продажби в „Мото-Пфое” и Христина Баева, бранд мениджър за Volvo в компанията.

Тагове:  Мото-ПфоеVolvo

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.