Бъдещите студенти са щастливи и уверени с подкрепата на благотворителната инициатива.
Снимки „Мото-Пфое”
ЧЕТИРИ РЕКОРДА В КАМПАНИЯТА #STENISKANABALA 2017

Над 100 000 лева събраха „Мото-Пфое” и БЧК за образованието на сираци

Денислав Стоянов - четвъртък, 26-10-2017 - 14:11

2272 абитуриенти от 44 училища в страната облякоха тениска на бала

Тазгодишната благотворителна кампания #steniskanabala2017 събра рекордните до този момент 100 634 лева, след като към единичните дарения от абитуриенти в размер на 48 857 лева, се присъединиха корпоративни и частни крупни дарители с обща сума от 51 777 лева. През тази година сумата от единичните дарения от ученици и абитуриенти е най-високата в сравнение с предишните три години на кампанията. Общо 44 училища в страната се включиха в кампанията #steniskanabala, което отново е най-голямата бройка участващи учебни заведения досега.

През тази година 2272 млади и пораснали абитуриенти облякоха тениска на бала, изпращането или годишнината от завършването си, вместо излишно скъп тоалет. Това е почти два пъти повече от миналата година и всъщност представлява 70% от броя тениски през изминалите три години от старта на програмата, взети заедно. Кампанията #steniskanabala на „Мото-Пфое”, чийто партньор е Столичната организация на БЧК, е в полза на български абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение.

През тази година 2272 млади и пораснали абитуриенти облякоха тениска на бала, вместо скъп тоалет.

Освен участващите за първи път училища, като Първа английска езикова гимназия, Американския колеж в София, двете английски гимназии в Пловдив, средни училища в Сливен, Търговище, Кърджали, Джебел, Свиленград, Шабла, Горна Оряховица, Бургас, както и много твърди привърженици, чиито завършващи випуски са вече традиционни поддръжници на каузата. Сред тях са Земеделска професионална гимназия „Климент Тимирязев” – гр. Сандански, ЧПГЧО „Челопеч“, професионална гимназия „П. К. Яворов” – гр. Петрич, 91 НЕГ „Константин Гълъбов“ – София, 73 СОУ с преподаване на немски език „Владислав Граматик” в София, 164 езикова гимназия „Мигел де Сервантес” с преподаване на испански език в София.

Собственикът и управител на „Мото-Пфое” - Филип Пфое, лично поднесе чек на един от бъдещите студенти.

„През 2017 #steniskanabala се радва на фантастичен успех. Програмата спечели най-голяма популярност за общо 4-те години, откакто съществува. Искам да благодаря за това на нашите застъпници тази година – влогъра Крис Захариев, певеца и музикант VenZy и националния ансамбъл по художествена гимнастика. Благодаря ви, че станахте наши съмишленици, че се сблъскахте с толкова предизвикателства и спечелихте огромен брой привърженици за своите отбори „Спорт”, „Интернет” и „Музика”. С това гарантирахте повече дарения за каузата от всеки друг път”, заяви Филип Пфое, собственик и управител на „Мото-Пфое”.

Управителят на „Мото-Пфое” Атанас Фурнаджиев връчи символичните чекове на бъдещите студенти във ВУЗ.

40 еднократни стипендии за ВУЗ на абитуриенти-сираци от Випуск 2017 се поемат с 80 000 лева от събрания дарителски фонд. Бенефициентите по програмата #steniskanabala са класирани съгласно регламента, публикуван на официалния сайт. За първи път тази година #steniskanabala започва и една извънредна инициатива. С останалите над 20 000 лева ще се стимулират студенти-бенефициенти по програмата от предходни години. Тези от тях с много добър успех ще получат допълнително по 700 лева, а студентите с отличен успех средно от годините на следването си досега ще получат по 1000 лева. Партньорът на „Мото-Пфое” в инициативата, БЧК Столична организация ще събира уверенията за успех и ще предостави тези извънредни средства в рамките на няколко седмици.

Лични дарения направиха Димо Николов (от ляво на дясно), Атанас Фурнаджиев и Филип Пфое.

Инициаторът на кампанията #steniskanabala – „Мото-Пфое”, благодари много на своите партньори. На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители. В знак на благодарност „Мото-Пфое” му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставв при дарения над 20 лева. Всяка година дизайнът на тениската е различен. Всеки нов сезон на инициативата стартира през февруари, когато започват абитуриентските вълнения и завършва през октомври на текущата година, след като станат известни всички приети за студенти от съответния випуск.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.