Отпред логото на Citroen е интегрирано в радиаторната решетка, а светлините са на две нива.
Снимки Citroen

Citroen C-Aircross разкрива новия C3 Picasso

Денислав Стоянов - събота, 18-02-2017 - 10:55

Второто поколение на модела ще се превърне от миниван в кросоувър

През миналата година Citroen представи новият C3, а в близко бъдеще ще се появи и неговият брат C3 Picasso. Новият модел ще промени облика си и ще се превърне от миниван в кросоувър. Как ще изглежда новият C3 Picasso разкрива прототипът Citroen C-Aircross Concept, който ще бъде показан след по-малко от месец на автосалона в Женева. Серийният модел ще се появи през 2018 г. Концептуалният C-Aircross е дързък автомобил със силна и цветна индивидуалност. Той повтаря визията на новия C3 с баланса си между защита и плавност на линиите, както и със своя характер, изпълнен със сила и свежест. Модерният му силует изпъква с широки релефни форми, контрастиращи със силни и прецизни цветни графични елементи. Моделът предлага широко купе, в което смело са съчетани ярки цветове и материи, които оформят едновременно технологична и спокойна среда в много изчистен стил.

Задните триизмерни светлини се състоят от три много технологични плаващи светещи пръстена.

Дължината на концептуалния Citroen C-Aircross е едва 4,15 метра, широчината е 1,74 метра, а височината достига 1,63 метра. Бъдещият кросоувър се отличава с къси надвеси на каросерията и висок и къс преден капак. Прототипът C-Aircross е пригоден за приключения и разполага с предни и задни защитни панели с блестящ черен цвят, арки на колелата в камуфлажен стил, а праговете са покрити със защитните пластмасови протектори Airbump, пълни с въздух. Автомобилът изглежда атлетично и напомпано, стъпил здраво върху 18-инчови джанти с модерен и изваян дизайн, благодарение на които може да се предвиди висока позиция на шофиране и движение по всякакви видове пътища.

Страничните прагове са покрити със защитните пластмасови панели Airbump, пълни с въздух.

Предната част е направена в духа на новия C3. Логото на Citroen е интегрирано в радиаторната решетка. Дневните LED светлини са прикрепени в горната част на решетката и са отделени от основните фарове в долната част. Задните светлини са триизмерни и се състоят от три плаващи светещи пръстена. Вместо огледала за обратно виждане са монтирани много технологични камери. Вратите се отварят една срещу друга за по-лесен достъп до борда, а централна стойка на покрива липсва. Задните стойки са украсени с червен панел, под формата на гребен. Панорамният покрив позволява по-доброто осветяване на салона. Остъклената повърхност и голямата кабина на прототипа му позволяват да предлага широко и светло купе.

Вратите се отварят една срещу друга за по-лесен достъп до борда, като централна стойка на покрива липсва.

Интериорът на Citroen C-Aircross Concept е с широко и обляно от светлина купе, тапицирано с топли цветове. В салона има множество места за предмети, простирайки се по цялата широчина на предния панел. Воланът е с една спица като в легендарния Citroen DS, а също така е скосен отгоре и отдолу. На него са изнесени бутоните за избор на режимите на автоматичната трансмисия. Показанията от приборите са показани на малък проекционен дисплей в основата на предното стъкло. По-голямата част от централния панел заема 12-инчовият сензорен екран на мултимедийната система. Благодарение на него тук почти няма бутони. В долната си част достига до широка централна конзола, която се простира от предните до задните места и е особено значима за полезните места за подреждане на багаж.

Воланът е малък диаметър, скосен е отгоре и отдолу, и има една основна спица като в легендарния DS.

Отвътре автомобилът създава визуално чувство за непосредствен комфорт, който се изразява в четири седалки с мека и обгръщаща форма. Предните и задните седалки са широки и удобни като мека мебел, покрити са с топли и практични материи с ефект на тапицерия в релефна алкантара. Те предлагат чудесна опора и са изработени качествено от естествени и рециклирани материали. Седалките се приспособяват към позицията на тялото и го предразполагат към комфортно пътуване. Отпред е предвидено място по цялата дължина на таблото, чиито ръбове не позволяват плъзгането на предметите. Има двойно чекмедже, големите жабки на вратите и мястото за поставяне на ръчните чанти, скрити от погледите под централната конзола. Централната конзола разполага с много дълбоко място за багаж и за първи път със зона за безжично индукционно зареждане отпред. Същата тази конзола е удължена и разполага с втора зона за поставяне на смартфони, достъпна за пътниците отзад. Те ще разполагат с преносим таблет на гърба на седалката, за да гледат филми. 

Шофьорът и пътниците ще имат достъп до много функции чрез централния 12-инчов сензорен екран.

За да може в купето да влиза повече светлина, Citroen C-Aircross Concept има широката остъклена странична повърхност и иновативни задни странични стъкла, пропускащи светлината през сенниците. Панорамният остъклен покрив също лесно пропуска дневната светлина във всяко кътче. Тези различни източници на светлина засилват чувството за простор и пряко допринасят за комфорта на пътниците. На борда на концептуалния C-Aircross има куп нови технологии, които улесняват живота на всички пътуващи в автомобила. Командите на волана са интуитивни и в зрителното поле на водача се прожектира полезна за шофирането информация. Две странични камери заместват традиционните външни огледала за обратно виждане. Бъдещият модел има и задна камера, разположена в центъра на задния спойлер.

Седалките са снабдени с вградени джобове за багаж, скрити в облегалката и страничната им опора.

Концептуалният C-Aircross разполага с интелигентен и интуитивен интерфейс „Човек-Машина”. Показанията и функциите на сензорния екран позволяват на всеки да ползва информация за даден преход, благодарение на свързаната триизмерна навигация с гласово разпознаване. Всеки пътник може да избере собствена музика или да гледа любим филм. Предвидено е оригинално място за захващане на смартфон под формата на кожена каишка, където той се зарежда безжично. Всички облегалки разполагат с интегрирани високоговорители и микрофони. В кабината има специална камера, с която водачът и пътниците могат да си правят селфи.

Дневните LED светлини в горната част на решетката са отделени от основните фарове в долната част.

Концептуалният автомобил Citroen C-Aircross е с вид на всъдеход, със забавен стил и технологии в духа на времето и предлага истински комфорт на шофиране. Прототипът е с предно предаване, но е допълнен от системата за подобряване на сцеплението върху всякакъв терен Grip Control, благодарение на която е пригоден за ежедневни преходи в градски центрове, но също и за разходки в планината или на брега на морето.

Прототипът е снабден със системата за подобряване на сцеплението върху всякакъв терен Grip Control.

Тагове:  CitroenC3C-Aircross

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.