Люис Хамилтън е обект на особен интерес от медиите не само като пилот от Формула 1, но и заради атрактивния си начин на живот.
Снимка Motorsport.com
Новите шефове от Liberty Media няма да променят състезанията

Пилотите стават главни звезди във Формула 1

Агенция Монитор - петък, 17-03-2017 - 17:22

Отборите си искат „Акуловата перка“ заради логото на спонсорите

Спортният директор на Формула 1 Рос Браун обяви в интервю за Motorsport.com, че новите собственици на шампионата от Liberty Media нямат намерение да правят големи промени в схемата на състезанията. Те обаче са амбицирани да върнат феновете по трибуните с други мерки – разширяване на изявите покрай стартовете, засилване на медийното влияние, подобряване на целия спектакъл около надпреварата. В тези планове на първо място е превръщането на пилотите в главни герои, като се акцентира върху личния им живот, върху това що за хора са. И за целта те ще трябва да получат много по-голяма свобода в социалните мрежи и в даването на интервюта.

„Те са нашите звезди, затова като контактувате с тях в социалните мрежи, вие сякаш им казвате: „Ние сме тук заради вас, ще дойдем да ви подкрепяме, казва Рос Браун. - Нашата цел са пълните трибуни. Искаме да се пукат по шевовете по време на неделните стартове. “

Браун уточнява, че на отборите ще се наложи да „разхлабят хватката“ върху изявите на пилотите си, за да могат те да направят крачките към своята известност. И сочи като пример Люис Хамилтън: „Той е интересен не само на хората, които гледат Формула 1, но и на онези, които харесват неговия начин на живот. Той обаче не може да им даде всичко, което иска, защото Формула 1 – това е част от неговия живот, а той не може да го показва в Twitter.”

Първите стъпки в този проект вече бяха направени по време на тестовете на „Каталуня“, когато пилотите можеха да публикуват свои видеа и да споделят какво им се е случило. „Нямаше как да не се стигне до това, коментира босът на „Мерцедес“ Тото Волф. - Единственият начин да стигнем до младите хора е да влезем в дигиталната ера. Формула 1 трябва да направи тази трудна крачка и да трансформира продукта си“.

Междувременно „неизпълнителният“ директор на „Мерцедес“ Ники Лауда съобщи, че на заседанието на Стратегическата група е било решено да бъде запазен спойлерът тип „Акулова перка“, въпреки мненията, че загрозява болидите. От повечето отбори са заявили, че на него могат да сложат логото на своите спонсори, което за тях е по-важно от външния вид на болидите.

 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.