През септември се състоя премиерата на XC40 – първият компактен SUV на Volvo.

Volvo с рекордни продажби през 2017 година

Денислав Стоянов - сряда, 10-01-2018 - 14:14

Шведите отчетоха реализацията на над половин милион нови коли

Шведският производител на премиум автомобили Volvo отчете рекордни продажби за 2017 година, с глобален ръст от 7% спрямо 2016 г. и 571 577 продадени коли. Новото Volvo XC60 и моделите от серията 90 са най-продаваните автомобили на марката глобално. Тази тенденция подчертава ефекта от разработката на новата платформа на Volvo – SPA и внасянето на иновации в дизайна, технологиите и марката като цяло. В региона на Азия продажбите са се увеличили със стабилните 20,9%, като най-големият пазар – Китай, отбелязва рекорден ръст от 25,8% в сравнение с 2016 г. В Европа, Средния Изток и Африка ръстът на продажбите е 3,3%, а в Америка е 0,7%. Изминалата 2017 г. беше важна година за Volvo в много отношения.

На автосалона в Женева през март беше представено новото XC60, което бързо стана бестселър на 2017 г.

На автосалона в Женева през март беше представено новото Volvo XC60, което замени абсолютния бестселър на компанията и най-продавания средно размерен SUV в Европа. През септември видяхме премиерата и на XC40 – първият модел на Volvo в бързо растящия сегмент на компактните SUV. Volvo обяви, че поставя електрификацията в основата на бъдещия си бизнес и от 2019 г. всеки нов модел ще има електрически двигател, слагайки исторически край на автомобилите, които имат само двигатели с вътрешно горене.

Много успешна година отчете шведският автомобилен производител и на пазара в България. Ръстът на продажбите на автомобили Volvo у нас през 2017 г. е 9,4% спрямо предходната 2016 г. С успешната си премиера у нас, новото Volvo XC60 се утвърди като категоричен бестселър.

Продължават успешните продажби на флагмана ХС90, със солиден дял на версията с хибриден двигател T8.

Продължават успешните продажби и на флагмана ХС90, със солидно присъствие на версията с хибриден двигател - T8 Twin Engine Plug-in Hybrid. Новото Volvo ХС40 обещава да настигне по успехи по-големите си високопроходими братя, с първи сключени договори на зелено, само няколко седмици след световната премиера в Милано. Приключенската версия на класическото комби – Volvo V90 Cross Country, също се радва на успешни продажби, след дебюта на българския пазар в началото на 2017 г.

Във връзка с електрификацията, Volvo обяви обособяването на Polestar като самостоятелна марка за електрифицирани автомобили, изцяло консолидирана с Volvo Car Group.

Volvo обяви обособяването на Polestar като самостоятелна марка за електрифицирани автомобили.

През 2017 г. Volvo Cars задълбочи и партньорството си с Geely чрез създаването на съвместна технологична компания, за да се осигурят необходимите икономии за развитието на следващото поколение електрифицирани автомобили. Volvo също така обяви, че поема 30% от акциите на новата марка на Geely, LYNK & CO, базирана на съвместната платформа CMA (Compact Modular Architecture). Volvo продължава изграждането на нов производствен център в Южна Каролина – първият завод на Volvo в САЩ, където ще се произвежда новото S60, както и следващото поколение ХС90 от 2021 година. В края на 2017 година Volvo подписа рамково споразумение с компанията за споделено пътуване Uber за продажбата на десетки хиляди автомобили с автономно управление между 2019 и 2021 г.

Тагове:  VolvoXC90PolestarXC60XC40

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.