Insignia Grand Sport със система 4x4 и технология Torque Vectoring е стабилна на снега.
Снимки Opel

Opel Insignia Grand Sport тръгва уверено през снега

Денислав Стоянов - събота, 14-01-2017 - 12:13

Системата 4х4 задвижва независимо всяко едно от колелата на задната ос

Новият Opel Insignia Grand Sport, който ще се появи на пазара съвсем скоро, няма да изпитва никакви затруднения при шофиране на сняг. Моделът е оборудван със система за двойно предаване 4x4 и осигурява отлично сцепление на всякаква пътна настилка, благодарение на технологията Torque Vectoring, която задвижва независимо всяко едно от колелата на задния мост. Този тип задвижване предлага оптимално ниво на динамика, усещане и управляемост във всякакви ситуации. Авангардната система за задвижване на четирите колела с технология Torque Vectoring е свързана с предаването на мощността към пътя.

Новата Insignia Grand Sport с 8-степенна автоматична трансмисия и със система за двойно предаване, ще се предлага с технологията Torque Vectoring, която осигуряваща оптимално високи нива на динамично поведение, усещане и управляемост. Двойното предаване и технологията Torque Vectoring са най-добрия начин за насочване на мощността към пътя, независимо дали става въпрос за мокра, суха, заледена или снежна настилка.

В новия Opel Insignia Grand Sport е интегрирана система за двойно предаване Twinster с модул за задвижване на задните колела, използващ технология с два съединителя и без диференциал. Системата за задвижване на четирите колела на Insignia Grand Sport може да приложи въртящ момент към едно отделно или към двете задни колела независимо едно от друго. Това създава по-добро сцепление в името на подобряване на динамичните качества на автомобила.

В завой по-високият въртящ момент се насочва към външното задно колело, при което се предизвиква завъртане около вертикалната ос и по този начин Insignia Grand Sport изписва завоя с повече прецизност и реагира по-спонтанно на командите на водача. Системата Torque Vectoring допринася също и за безопасността, контролирайки разпределението на въртящия момент в зависимост от промените в позицията на дроселовата клапа и респективно натискането на педала на газта, ъгъла на завъртане на волана и пътната настилка, като по този начин компенсира стремежа на автомобила към завъртане или занасяне.

Това интелигентно използване на разпределението на въртящия момент, известно и като потискане на стремежа към завъртане води до неутрално поведение на автомобила и го прави по-стабилен и добър за контрол от водача. Шофьорите на новата Insignia Grand Sport могат да избират степента на компенсиране на стремежа към завъртане, избирайки съответния режим на движение - от високо ниво на компенсиране при режим Tour до ниско при режим Sport за по-спортно усещане при шофиране.

Тагове:  OpelInsignia4х4Grand-Sport

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.