На покрива SVX има сребристи рейки, свързани с блок от две допълнителни светлини.
Снимки Land Rover

Land Rover Discovery SVX – всъдеход за спортисти

Денислав Стоянов - четвъртък, 21-09-2017 - 08:42

Новият SUV е зареден с 525 к.с. и има подобрени офроуд възможности

На автосалона във Франкфурт британците от Land Rover представят новия спортен всъдеход Discovery SVX, задвижван с 5,0-литров бензинов двигател V8 с механичен компресор, съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия. Благодарение на тази комбинация, Land Rover Discovery SVX развива огромна мощност от 525 к.с. и внушителен въртящ момент от 625 Нм. Най-екстремният Land Rover досега има безупречна проходимост, която се дължи на увеличения пътен просвет, повдигнатото окачване и каросерия, по-голямо изместване на колелата и големите гуми за всякакъв терен Goodyear Wrangler с диаметър 815 мм върху ковани 20-инчови алуминиеви джанти с гуми размер 275/55 R20. Discovery SVX ще бъде първият Land Rover, сглобяван на ръка в техническия център SVO, а производството започва през 2018 г.

Discovery SVX е с уникални предни и задни брони със защитни кори и метални тегличи с оранжево покритие.

Новият Land Rover Discovery SVX има подобрени преден и заден ъгъл на заход и ъгъл на преодоляване, постигнати чрез повдигане както на олекотената алуминиева архитектура, така и на въздушно окачване на четирите колела с амортисьори с дълъг ход и променени шарнирни съединения. Новият Discovery SVX е оборудван със специална система Terrain Response 2 и система за активен контрол срещу преобръщане. По този начин всъдеходът SVX комбинира проходимост върху всякакъв терен с динамични характеристики на спортен модел.

Discovery SVX е оборудван с традиционен селектор, вместо въртящия се контролер за избор на режим.

Хидравлична система за контрол срещу преобръщане дава увеличено изместване на колелата и подобрен контрол върху каросерията, като подобрява екстремното сцепление и същевременно намалява клатенето на каросерията с цел плавно и стабилно шофиране по пътна настилка. Discovery SVX е оборудван също с активен централен и електронен заден заключващ се диференциал, които работят със специално настроената система Terrain Response 2, за да оптимизират сцеплението върху всякакви повърхности. Освен това моделът разполага с динамични системи като контрол при спускане по наклон, електронен контрол на сцеплението, адаптивна динамика, динамичен контрол на стабилността и променливо електрическо сервоусилване на волана. Discovery SVX е оборудван с традиционен селектор.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.