Новият център Skoda е изграден според последния корпоративен дизайн на чешката марка.
Снимки Христо Петров

Нов дом на Skoda отвори врати в Пловдив

Денислав Стоянов - събота, 15-10-2016 - 15:15

Центърът е изграден според последния фирмен дизайн на чешката марка

Нов търговско-сервизен комплекс на марката Skoda отвори врати в Пловдив. Новият шоурум се намира на бул. „Карловско шосе” на изхода от Пловдив в посока Карлово и разполага с над 900 кв. м изложбена част, 871 кв. м сервизна част и складови помещения. Новият комплекс е вторият оторизиран търговски обект на Skoda в Пловдив и четиринадесетият за страната. Новият център Skoda е изграден според последния корпоративен дизайн и стратегията Human Touch на чешката марка. Той отговаря на високите стандарти на Skoda, а представителството у нас гарантира максимална удовлетвореност на своите клиенти, като им предлага висококачествено търговско и сервизно обслужване.

Приемането и огледа на автомобила за ремонт в сервиза ще става с присъствието и на клиента.

В търговската част на представителството на разположение на клиентите са технологични нововъведения, като интерактивния 3D-конфигуратор, позволяващ визуализацията на всеки модел с различно оборудване и варианти на интериор. Приемът на автомобили за ремонт и поддръжка в сервиза ще се извършва по най-иновативна система на Skoda, наречена „Директен прием”, при която приемането и огледа на автомобила за ремонт ще става с присъствието едновременно и на клиента.

Перлата на вечерта беше един от малкото в България ретро модели Skoda 450 Spartak, произведен през 1958 г.

Официалните гости на тържественото откриване бяха зам. чешкия посланик в България – Ярослав Камас, представители на марката от централата на Skoda в Чехия госпожа Луцие Кун - регионален търговски директор за Източна Европа и инж. Томаш Кубин - регионален мениджър за Югоизточна Европа. Специален гост на събитието беше и Дамян Войновски - главен секретар изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” – Пловдив. Над 100 клиенти и приятели на марката Skoda се присъединиха към празника и се насладиха на разнообразна музикална програма. Перлата на вечерта беше един от малкото в България ретро модели Skoda 450 Spartak, произведен през 1958 г.

Новият шоурум се намира на бул. „Карловско шосе” на изхода от Пловдив в посока Карлово.

Въвеждането на новата корпоративна визия наложи ребрандирането на 2165 обекта в цял свят до момента и ще продължи и в бъдеще до пълното обновяване на всички обекти на марката в световен мащаб. В България този процес стартира с ребрандирането на комплекса на Skoda във Варна, като до края на 2017 година ще бъдат обновени всички търговски обекти на марката в страната. По пазарен дял Skoda традиционно се нарежда в първата шестица на най-продаваните автомобилни марки в България.

Флагманът Skoda Superb спечели престижното отличие „Автомобил на 2016 година” в България.

У нас фирмата „Еуратек” е единственият официален вносител на Skoda от 1992 г. насам. През последните години компанията има все по-големи успехи на българския пазар, предлагайки нови модели с най-доброто съотношение цена-качество. Трите най-нови модела на Skoda – Octavia, Fabia и Superb, спечелиха престижното отличие „Автомобил на годината” в България в последните три години – 2014, 2015 и 2016 г.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.