Отпред новата Elantra носи характерната за Hyundai агресивна шестоъгълна решетка.
Снимки Hyundai

Hyundai Elantra идва и в Европа

Денислав Стоянов - сряда, 25-11-2015 - 16:00

Шестото поколение на седана е пълно с модерни системи за сигурност

На автосалона в Лос Анджелис южнокорейската компания Hyundai показа изцяло новото поколение на седана Elantra. Той е един от най-добре продаваните модели на Hyundai по света. Моделът се произвежда в Южна Корея и САЩ. Досегашното поколение се предлагаше на определени пазари в Европа, а решението къде на Стария континент ще се лансира новият модел, ще бъде взето в началото на 2016 година.

Шестото поколение на Elantra предлага успешна формула на съчетание от изтънчен стил и агресивен дизайн с нови двигатели с подобрена ефективност, отлично поведение на пътя, намален шум в купето и множество системи за сигурност. Отпред новата Elantra носи характерната за Hyundai шестоъгълна решетка, около която са поставени модерните ксенонови фарове с висококачествени дневни светодиодни светлини. Те се предлагат за пръв път в Elantra.

Седанът е качен на 17-инчови джанти, отзад има спойлер, а стоповете са светодиодни.

Спортната осанка на Elantra използва функциониращи въздушни пердета за колелата, заети от Sonata Hybrid, които спомагат за управлението на въздушния поток в предната част на колата и минимизирането на турбулентността. Отзад има спойлер, а под шасито специални панели, които спомагат за постигането на чудесния коефициент на челно съпротивление 0,27. Новата Elantra се предлага със 17-инчови джанти, LED осветление на дръжките на вратите, за мигачите и за стоповете.

В интериора има ново арматурно табло с 4,2-инчов TFT LCD сензорен цветен дисплей.

В интериора на новия Hyundai Elantra има ново арматурно табло с вграден 4,2-инчов TFT LCD сензорен цветен дисплей, който се използва широко в мобилните телефони. В двигателната гама на американската версия дебютира 1,4-литров бензинов двигател GDI с турбокомпресор, с мощност 128 к.с. и въртящ момент 211 Нм. Моторът е съчетан със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. Също така се предлага 2,0-литров атмосферен бензинов мотор, използващ цикъла на Аткинсън, с мощност 147 к.с. и 179 Нм. Моторът може да се поръча в комбинация с 6-степенна механична или 6-степенна автоматична скоростна кутия.

В стандартното обзавеждане се включват системи като ABS, електронна система за динамичен контрол на траекторията, система за контрол на стабилността, система за сигнализиране при промяна на налягането в гумите и система за предотвратяване на загубата на сцепление на двигателните колела с пътя. Като опции се предлагат системата за предупреждение при неволно напускане на лентата за движение, система за контрол на мъртвата зона с предупреждение за наличието на напречно движещи се автомобили при излизане на заден ход и система за предупреждение за опасност при смяна на лентата за движение.

 
Тагове:  Hyundai