Новият Citroen C3 се отличава с дързък дизайн и колоритна индивидуалност от стил и цветове.
Снимки Автомотор Корпорация

Новият Citroen C3 дойде в България с модно ревю и юбилей

Денислав Стоянов - сряда, 09-11-2016 - 18:11

„Автомотор Корпорация” отпразнува 25 години от старта на дейността си

Новият Citroen C3 беше представен предпремиерно у нас само месец след световната му премиера на автосалона в Париж. Родният дебют на най-новия модел в гамата на французите беше съпроводен със стилно модно ревю в шоурума на Citroen в комплекса в Божурище. Новият Citroen C3 се отличава с дързък дизайн, колоритна индивидуалност, прелива от неизчерпаема свежест и оптимизъм, които ще разтърсят пазара. На вратите са се появили еластичните защитни капсули Airbump от термопластичен полиуретан, познати от С4 Cactus. Новият Citroen С3 е един достъпен модел насочен към широк кръг от хора, който може да отговори на всеки индивидуален вкус и желание. За двуцветния екстериор има избор от девет цвята на каросерията и три цвята на покрива. Има избор на цветове за рамките на фаровете за мъгла, страничните огледала, графиката на задната С-колона и защитните капсули.

Новият Citroen C3 беше представен предпремиерно у нас със стилно модно ревю в шоурума в Божурище.

Отвътре клиентите на новия Citroen C3 могат да избират между четири различни тонални пакета и дълъг списък с аксесоари. Веднага щом седнете, ще усетите забележителен простор, подчертан от тапицерията и ергономичното табло. Панорамният покрив облива салона със светлина, а в него изкусно са разпределени пространствата за вещи. Тези първи впечатления са подкрепени от цветовете и материалите, които събуждат вдъхновение от света на мебелите и пътуванията, и напълно отговарят на стремежа на новия Citroen С3 да кара хората буквално да се чувстват у дома си когато пътуват с колата.

Качествата на новия Citroen C3 бяха разкрити от търговския директор на компанията Димитър Танков.

Новият Citroen С3 се предлага със съвременни системи в помощ на водача, които включват триизмерна свързана навигация с гласово разпознаване, камера за заден ход, предупреждение при неволно напускане на лентата на движение, наблюдение на мъртвата зона на огледалата. Ефективността на новия Citroen С3 обхваща и нови динамични и икономични двигатели. Моторната гама включва три 3-цилиндрови бензинови двигателя PureTech - 1.0 (68 к.с.), 1.2 (82 и 110 к.с.) и 1.6 BlueHDi със 75 и 100 к.с. Всички те са оборудвани със старт/стоп система и се комбинират с механична и 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Основателят на „Автомотор Корпорация” Кирил Сандов (в ляво) приветства гостите на 25-годишния юбилей.

Заедно с премиерата на новия модел С3, официалният вносител на Citroen за България „Автомотор Корпорация” отпразнува своя 25-годишен юбилей от старта на дейността си у нас. Първият продаден автомобил у нас от компанията е Citroen ZX по време на първото автомобилно изложение у нас в НДК през далечната 1991 година. Основателят и генерален директор на „Автомотор Корпорация” Кирил Сандов приветства гостите и им благодари за дългогодишното партньорство, с помощта на което в този четвърт век „Автомотор Корпорация” се е превърнала от малка семейна фирма в голяма, модерна, успешна и просперираща компания. Специален гост на церемонията беше регионалният директор на Citroen за Централна и Източна Европа Жан-Кристоф Каланда, който отправи първия поздрав и определи „Автомотор Корпорация” като един от най-стабилните партньори на френската марка. У нас автомобилите Citroen се използват от големи институции като „Бърза помощ”, „Български пощи”, „Гранична полиция”, както и много други корпоративни клиенти и хиляди семейства.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.