Шестоъгълната радиаторна решетка е част от ястребовия поглед на предните светлини.
Снимки Subaru
Японците въвеждат нов режим на симетричното двойно задвижване

Задава се второ поколение на Subaru XV

Денислав Стоянов - вторник, 11-04-2017 - 19:25

Новият кросоувър обещава по-добро пътно поведение и повече динамика

През септември 2011 година на автосалона във Франкфурт японската марка Subaru представи компактния си кросоувър, наречен XV. Оригиналният външен вид и безспорните предимства на кросоувъра му позволиха да получи висока оценка в своя клас в целия свят. Моделът се отличава с високо ниво на безопасност и получи максималните 5 звезди на краштестовете на Европейската независима организация Euro NCAP. Сега японците от Subaru са готови да въведат на европейските пазари второто поколение на високопроходимия си модел XV. Напълно новият кросоувър с компактни размери съчетава солиден и спортен дизайн, като в същото време предлага всестранни възможности в градската среда и извън пътя. По традиция моделът използва отличителната за Subaru система на симетрично задвижване на всички колела AWD.

Черният спойлер на покрива и елементите с цвят черен мат отзад допринасят за стабилната стойка.

Пълното обновяване на модела включва използването на напълно новата глобална платформа на Subaru, която значително подобрява якостта и здравината на шасито. Новото XV обещава по-добро пътно поведение и контрол от страна на водача, като същевременно засилва уникалното излъчване на модела и неговите способности на неравни пътища и на офроуд. Кросоувърът гарантира високо ниво на безопасност при произшествие и множество решения за избягване на опасностите. Новото Subaru XV е първият стратегически важен автомобил за марката, който се отличава със солиден и спортен характер, подчертан от отличителния японски дизайн. Той предлага подобрена функционалност и качество на изработка отвън и отвътре.

Новият 8,0-инчов сензорен дисплей на аудиосистемата е разположен в центъра на бордното табло.

В елегантната триобемна структура на новото Subaru XV изпъква шестоъгълната решетка, която е част от ястребовия поглед на предните светлини. Изразителната форма на решетката и черните матови панели на предната броня свидетелстват за високопроходимите способности и солидния характер на Subaru XV. Релефната изразителна линия започва от предния калник и се издига назад към задните врати. Защитните панели с цвят черен мат обикалят колата от предната броня през арките на калниците до задната част и изграждат положителното излъчване на кросоувър. Алуминиевите джанти на Subaru XV с нов дизайн подчертават спортния и солиден характер на автомобила. Предлагат се и нови външни цветове, като нюанси на сивото и оранжевото, които подчертават динамичното излъчване на модела.

Седалките с елегантен оранжев шев са с нова форма, която поддържа по-добре телата на пътниците.

Комбинацията от спортен дизайн и изисканата структура изграждат водещ в класа си интериор. Просторният дизайн се разгръща от таблото към вратите, а новият волан предлага по-добро и директно управление. Информационно-развлекателната система е с 8,0-инчов сензорен дисплей, разположен в центъра на бордното табло и предлага възможност за свързване на смартфон. Седалките са с нова форма, която поддържа по-добре телата на пътниците. Елегантният оранжев шев на таблото допринася за динамичния дух на модела. Към подобрения дизайн, новото Subaru XV предлага просторен интериор и допълнително място в багажника.

Новото Subaru XV предлага просторен интериор и допълнително място за товар в багажника.

За задвижването на новото Subaru XV се предлага 2,0-литров бензинов атмосферен двигател тип Boxer с директно впръскване. Новият мотор е по-лек, по-икономичен и предоставя повече мощност от 156 к.с. и 196 Нм. Агрегатът е комбиниран с усъвършенствана вариаторна трансмисия CVT с автоматично електронно управление Lineartronic, която предлага подобрени предавателни числа и по-ниска маса, за по-добро представяне, ускорение и по-нисък разход на гориво. Освен напълно автоматична смяна, трансмисията предлага и 7-степенен ръчен режим, позволяващ на водача да контролира ускорението. Нивата на шум и вибрации от двигателя и трансмисията са намалени за по-приятна звукова среда и динамика.

Режимът X-Mode на системата за двойно предаване подобрява пътното поведение на хлъзгава повърхност.

Новата платформа на Subaru XV подобрява структурната здравина на автомобила и включва важни подобрения в окачването, като спомага за по-нисък център на тежестта и оттам за чувствително управление на автомобила и прецизен контрол от страна на водача. Същевременно се запазва щедрият пътен просвет от 220 мм. Системата Active Torque Vectoring подобрява управлението и завиването. Новото Subaru XV е оборудвано с режим X-Mode на уникалната за марката система за двойно предаване Symmetrical AWD, който подобрява управлението на автомобила на неравни пътища, като контролира работата на двигателя, задвижването на всички колела, спирачките и функциите на хлъзгава повърхност. Асистентът при спускане на наклон поддържа ниска скорост при спускане по стръмни терени.

Тагове:  SubaruкросоувърXV

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.