Новата G-класа запазва понижаващите предавки и се представя по-добре на офроуд терени.
Снимки Mercedes-Benz

G-класата запази ръбовете и проходимостта

Денислав Стоянов - петък, 19-01-2018 - 14:35

Легендарният всъдеход на Mercedes-Benz е по-динамичен и комфортен

На автомобилното изложение в Детройт германският концерн Mercedes-Benz представи новата G-класа. Както се вижда на снимките, новият модел е запазил кубичната форма на оригинала, поради което е много трудно да се открият разликите с предходното поколение. Новата G-класа запазва конструкцията си с рама, трите напълно блокиращи се диференциала, както и понижаващите Low офроуд предавки. Целта на развойната дейност е била да се подобри управлението на пътя и извън него. Новата G-класа на Mercedes-Benz се представя по-добре на офроуд терени, а на пътя е доста по-динамична и комфортна от предшественика си.

Резервната гума остава монтирана на багажната врата, но под колелото вече има камера за заден ход.

Автомобилът има ново независимо окачване с по два носача отпред в комбинация с цял заден носач. С пътен просвет от 270 мм до предния диференциал, G-класата предлага потенциал за максимална увереност на пътя и удоволствие от шофирането. Програмата Dynamic Select сега включва избор от пет режима. Тя позволява промяна в настройките на G‑класата за секунди, само с натискането на един бутон, като системата променя характеристиките на двигателя, трансмисията, окачването, волана и асистиращите системи по желание на водача.

Арматурното табло е изцяло ново и дигитално, пред водача има два 12,3-инчови дисплея под общо стъкло.

Новата модификация G500 се задвижва от 4,0-литров V8 бензинов битурбо двигател, който произвежда мощност от 422 к.с. и максимален въртящ момент от 610 Нм в диапазона от 2000 до 4750 об/мин. Комбинираният разход на гориво е 11,1 л/100 км, а емисиите на CO2 са 263 г/км. Двигателят е комбиниран с новата 9-степенна автоматичната предавателна кутия 9G‑Tronic с хидравличен преобразувател, която е адаптирана специално за нуждите на шофирането в офроуд. Първите доставки за България се очакват след пазарната премиера на през май.

Пътниците отпред имат още 38 мм за краката, както и за раменете, а тези отзад – съответно 150 и 27 мм.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.