Дизайнът е по-спортен, а каросерията изглежда по-широка заради раздутите калници.
Снимки Honda

Новата Honda CR-V дойде в Европа като хибрид

Денислав Стоянов - сряда, 13-09-2017 - 08:44

Японският кросоувър комбинира бензинов двигател и два електромотора

На автосалона във Франкфурт Honda представя концептуалния кросоувър CR-V Hybrid Prototype. Автомобилът е предвестник на първия SUV с хибридна система, който компанията ще предложи в Европа. Дизайнът на Hybrid Prototype загатва как ще изглежда бъдещото ново издание на CR-V за европейския пазар. С този модел за първи път Honda показва новото поколение на кросоувъра CR-V на автомобилно изложение в Европа.

Новата Honda CR-V Hybrid Prototype се задвижва от хибридна система с два двигателя в съчетание с работата на електромотор и 4-цилиндровия бензинов силов агрегат с вътрешно горене 2.0 i-VTEC с цикъл на Аткинсън и отделен генераторен електромотор. Хибридната система не се нуждае от конвенционална трансмисия. Системата сама определя как да се използва горивото и електрическата енергия по възможно най-ефективен начин, което означава, че не е необходимо шофьорът да избира между трите режима на задвижване – изцяло електрически EV Drive, хибриден Hybrid Drive или с двигател с вътрешно горене Engine Drive.

Капакът и задната част са по-агресивни, а новите светлини се простират от двете страни на стъклото.

В електрически режим електромоторът черпи силя единствено от акумулаторните батерии и в този случай не се отделят никакви вредни емисии. В хибриден режим бензиновият двигател захранва електрогенератора, който на свой ред осигурява мощност за електромотора. При този режим излишъкът от мощ от бензиновия агрегат дозарежда пакета от батерии. В третия режим колелата се задвижват директно от бензиновия двигател, а при необходимост електромоторът осигурява допълнителна мощност. В случаите на градски цикъл на шофиране системата редува хибридния и електрическия режими за оптимална икономичност. При нужда от високи скорости на магистрала на ход е така нареченият режим Engine Drive.

Серийната Honda CR-V ще бъде предлагана и с новия турбобензинов силов агрегат 1.5 VTEC Turbo, който ще се съчетава или с 6-степенната ръчна скоростна кутия или с усъвършенстваната автоматична трансмисия CVT. Засега за моделната 2018 година не се предвижда дизелова версия за новия европейски модел.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.