Ateca FR е със спортен бодикит със защитни панели в цвета на купето и 19-инчови джанти.
Снимки SEAT

SEAT Ateca FR е с по-спортна стойка на пътя

Денислав Стоянов - понеделник, 17-07-2017 - 08:47

Високопроходимият испански модел смайва с офроуд възможностите си

Новият SEAT Ateca стана първият автомобил с висока проходимост в историята на испанската марка. Моделите на SEAT винаги са се отличавали с горещ южен характер, затова и кросоувърът Ateca получи спортна версия FR. Новата Ateca FR се различава от стандартния модел по по-спортната стойка, която се дължи на новата предна броня, новата радиаторна решетка и големия въздухозаборник. Моделът е получил аеродинамичен бодикит, а спойлерът на покрива е по-голям. Стандартни за SEAT Ateca FR са 19-инчовите алуминиеви колела и LED светлините. Всички пластмасови защитни панели около каросерията са боядисани в цвета на купето. В интериора са съчетани кожа и алкантара с яркочервени шевове. Има повече черни лакирани вложки, а педалите са украсени с метални пластини. Спортният трилъчев волан е скосен отдолу и е обшит с кожа. Предните седалки са спортни и имат подобрени странични опори. Навсякъде в салона се забелязва логото FR.

Моделът е получил аеродинамичен бодикит, спойлерът на покрива е по-голям, а LED светлините са стандартни.

Новият SEAT Ateca FR се предлага с 2,0-литров бензинов турбодвигател с мощност 190 к.с., съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия DSG с двоен съединител. Дизеловите модификации на Ateca FR ще се задвижват от 2,0-литров турбомотор с мощност 150 и 190 к.с. Спортният кросоувър ще се предлага с предно или двойно задвижване 4х4, а като опция ще може да се оборудва и с адаптивни амортисьори. Комбинацията от атрактивни цветове, спортни детайли и големи джанти позволяват на спортния SUV да изглежда интересно и да прави впечатление на пътя, а спортното окачване ще ви осигури директно управление, въпреки леките наклонявания на Ateca. Новият SEAT Ateca FR ще дебютира в Европа през лятото.

Извън пътя Ateca се справя блестящо с преодоляването на водни препятствия и шахматни неравности.

Освен първия контакт с новия SEAT Ateca FR, имахме възможност да се запознаем с офроуд способностите на испанския кросоувър. Повярвайте, Ateca има възможност да премине през почти всякакъв терен, ако е оборудвана с двойно задвижване 4х4. Новата технология за двойно задвижване 4Drive е със съединител тип Haldex. Извън пътя помагат няколко режима за различни видове настилка, което позволява на водача по-лесно да настройва системата 4х4 спрямо терена. С пътния си просвет от 189 мм, ъгъл на атака отпред 20,6 градуса, ъгъл на атака отзад 27,9 градуса, Ateca се справя блестящо с пресечен терен, кални коловози, гърбици, шахматни неравности, странични наклони и водни препятствия.

Ateca има пътен просвет от 189 мм, ъгъл на атака отпред 20,6 градуса, ъгъл на атака отзад 27,9 градуса.

Тагове:  SeatAtecaFR

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.