Предната решетка, емблемата и дифузьорът отзад са лакирани в черен гланц.
Снимки Vilner

Vilner излекува скуката от интериора на Smart

Денислав Стоянов - четвъртък, 29-06-2017 - 10:03

Няколко квадрата карбон красят салона на мъника Fortwo Brabus Cabrio

Най-малкият автомобил, излизал от ателието на Vilner е и един от най-мащабните по отношение на степента на преработка, с подменени и претворени детайли. Интериорът му няма нищо общо с оригиналния, който е бил доработен от Brabus, но всъщност тунингован в семпли цветове и е пълен с евтини повърхности, въпреки сериозната цена на колата като нова. Българското дизайнерско студио Vilner с основател и собственик Атанас Вилнер, поставя по-голямо количество карбонови детайли вътре в компактния кокпит на Smart Fortwo Brabus Cabrio, отколкото някога е полагал в просторните салони на Mercedes-Benz G-Class. Тази кола безспорно е най-преработеният и стилен Smart Fortwo правен досега, като недокоснатите от ателието повърхности са с площ по-малка от няколко квадратни сантиметра.

Зелените акценти с триизмерни графики подчертават C-образния профил, а колелата са със зелен ринг.

Воланът е произведение на изкуството

Във волана се вижда перфектното съчетание на дизайн, изпълнение и ергономия. В областта на захващане е използвана фина перфорирана кожа, има акценти в зелена кожа, сърцевината е покрита с черна алкантара, а спиците са покрити с прецизно изработен цял карбонов детайл. Плетката на въглеродните му нишки са ориентирани под 45 градуса, както навсякъде другаде в салона – педантичност, срещана само в колите на Хорацио Пагани. Рамката на навигационния модул, централната конзола около скоростния лост, лайсната на жабката, панелите във вратите и дори техните дръжки и страниците на таблото, са изработени от въглероден композит. Джобовете на вратите говорят сами за себе си и за степента на детайлност на проекта.

Седалките са комбинация от черна кожа и алкантара, със зелени вложки и шевове в същия ефектен цвят.

Евтината пластмаса е отишла в коша

Евтината твърда пластмаса и скучните цветовете на Brabus вече са история. За да отдели визуално горната част на автомобила, Vilner облича A-колоните и вътрешната част на гюрука с бяла алкантара, което допълнително подсилва кабрио ефекта на най-изпипания Smart Fortwo. Седалките са комбинация от черна кожа и алкантара, със зелени вложки и шевове в същия ефектен цвят. От ателието все пак демонстрират уважение към германския тунер, като бродират логото „B” на Brabus на подглавниците с допълнението Design by Vilner. Сивите контролни уреди не са имали място в проект като този. Освен зелени белези, скоростомерът, оборотомерът и часовникът са получили нови бели циферблати, като дори осветлението им е подменено със зелени LED източници.

Рамката на навигационния модул и лайсната на жабката са изработени от въглероден композит.

Зелени акценти изпъкват на бялата перла

Надписът Design by Vilner присъства и на километража, за да се знае кой е отговорен за този масивен проект. Зелените сенници горе с логото на Brabus и зелените кантове на стелките долу завършват салона на Smart Fortwo Brabus Cabrio. С това обаче трансформацията на колата не е завършила и тя е била почти напълно разглобена за да бъдат изпълнени всички процедури с максимална прецизност и качество. Част от външните панели са покрити с бяла перла, а зелените акценти с триизмерни графики подчертават C-образния профил на колата.

Специалната чанта е изработена от карбонова кожа, алкантара и презрамка от свръхустойчива лента.

Чанта от карбонова кожа и алкантара

Специалистите от Vilner запазват колелата на Brabus, но им добавят зелен ринг, а предната решетка, емблемата и дифузьорът отзад са лакирани в черен гланц. Не толкова явни, но изключително качествени детайли, са карбоновите вежди на задните калници. Един от най-екстензивните проекти на студиото не може да мине и без чанта, издържана в стила на автомобила, от карбонова кожа, алкантара и презрамка, изработена от същата свръхустойчива лента, която е използвана и за двата предпазни колана в салона на Smart Fortwo Brabus Cabrio. Автомобилът е произведен през 2012 г., тежи 820 кг, задвижва се от 1,0-литров 3-цилиндров редови бензинов турбодвигател с мощност 102 к.с. и 147 Нм въртящ момент, трансмисията е 5-степенна полуавтоматична, а предаването е към задната ос.

Тагове:  VilnerSmart

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.