Captur е с нови C-образни LED светлини, хромирана ивица в решетката и свеж оранжев цвят.
Снимки: Любомир Асенов, LAP.bg

Renault Captur стана още по-привлекателен

Денислав Стоянов - четвъртък, 02-11-2017 - 12:42

Най-успешният градски кросоувър съблазнява със свежи цветове

Renault Captur дебютира през 2013 г. и оттогава жъне все по-големи успехи. През 2016 г. Captur стана най-продаваният градски кросоувър в Европа с 215 670 продадени коли. За да продължи успешното представяне в борбата с конкурентите, французите от Renault обновиха Captur и го направиха още по-привлекателен. След фейслифта Captur има нови C-образни LED светлини и съблазнява със свежи цветове и стъклен покрив. Обновеният Captur остава верен на успешната си рецепта със своята двуцветна каросерия и продължава да надгражда, добавяйки два нови екстериорни цвята - оранжев „Атакама” и син „Океан”, както и нов платинено сив покрив.

Новите цветове дават възможност за персонализация с над 30 потенциални комбинации, които позволяват на клиентите да прекроят външния вид на своя нов Captur според вкуса им. Освен това се предлагат и пет различни пакета за персонализация на интериора, като контурите на централния панел, аераторите, високоговорителите и скоростния лост са в цветовете „Слонова кост”, син „Океан”, карамел, червен и хром. Те са допълнени от външни пакети в цветовете „Слонова кост”, червен, син „Океан”, кафяв „Капучино” и оранжев „Атакама”, с които са оцветени капачките на болтовете на джантите и лайсните на вратите.

Под броните са монтирани защитни скари, които загатват за приключенския дух на обновения Captur.

Подобно на последните модели от продуктовата гама на Renault и обновеният Captur е оборудван с изцяло LED къси и дълги предни светлини. Тази технология подобрява външния вид на автомобила и безопасността, като намалява заслепяването. В новия Captur са монтирани и C-образни задни светлини, които се виждат през нощта и деня. Новият Captur се различава, приближавайки се като дизайн до по-големия си брат Kadjar.

Радиаторната решетка е модифицирана благодарение на отличителна хромирана ивица. Под предната и задната брони сега са монтирани нови защитни скари, които загатват приключенския дух на Captur. За трите нива на оборудване се предлагат три вида 16- и 17-инчови алуминиеви джанти. Сега Captur може да се поръча с фиксиран стъклен покрив за ниво Intens. В комбинация с двуцветната каросерия, той прави дизайна на автомобила още по-ярък.

Аудиосистемата R-Link Evolution със 7-инчов сензорен екран включва навигация, Bluetooth и приложения.

Интериорът на обновения Captur е по-изискан от преди, като в салона са използвани материали от висококачествена пластмаса, лъскав хром и приглушени цветове. Воланът е изработен от по-приятни на допир материали и в по-високите версии на оборудване е тапициран в едрозърнеста кожа. Скоростният лост е с по-модерен вид, докато панелите на вратите са модифицирани с цел безпроблемно монтиране на тях на всички бутони и контролери. LED светлините над предните седалки включват индивидуални светлини за четене. При по-високите версии новият дизайн на седалките обгръща тялото на водача и пътника до него, предлагайки допълнителни странични опори и по-голям комфорт.

Новият дизайн на седалките със странични опори обгръща тялото на водача и пътника до него.

Пътниците на борда на Renault Captur ще се радват на уникалното изживяване с аудиосистемата на Bose, която трансформира салона в истинска концертна зала, създавайки автентичен, чист и реалистичен звук, напомнящ изпълнение на живо. Това музикално изживяване е постигнато чрез система, базирана на 6 високоговорителя Bose и субуфер в багажника. За първи път Renault Captur е оборудвано с най-модерната мултимедийна система R-Link Evolution със 7-инчов сензорен екран, с навигация, Bluetooth, възпроизвеждане на снимки, музика и широко разнообразие от приложения.

Задната седалка е с по-приятна тапицерия и там пътниците ще се чувстват удобно и комфортно.

Най-търсеният двигател за Renault Captur е 1,5-литровият турбодизелов агрегат Energy dCi 90 с мощност 90 к.с. Моторът е комбиниран с 6-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител EDC. Благодарение на въртящия момент от 220 Нм при 1750 Нм, Captur показва добра динамика и се ускорява уверено дори и при изкачване на стръмен наклон. Двигателят е много еластичен, а 6-степенната автоматична трансмисия с два съединителя комбинира плавна смяна на предавките, отзивчива реакция и нисък разход на гориво. Автоматикът работи отлично и не се налага да се използва ръчния режим на трансмисията.

Каросерията е с два контрастни цвята, а пътният просвет от 20 см улеснява движението извън пътя.

При нормално шофиране средният разход на дизел е в рамките на 4 л/100 км, а в града е не повече от 5 л/100 км. Моделът е оборудван с много съвременни удобства, сред които светлинен индикатор за движещи се автомобили в слепите точки на страничните огледала, включително мотори и велосипеди. Освен задни сензори за паркиране, Captur може да бъде оборудван и с камера за движение на заден ход. За най-голямо удобство се предлага и система за автономно паркиране, при която водачът задава как иска да паркира - паралелно, перпендикулярно или под ъгъл, а системата координира завиването на автомобила, като не се налага водачът да прави нещо, а трябва само да се фокусира върху ускоряването и спирането.

Renault Captur Energy dCi 90 Zen

1,5-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател

6-степенна автоматична скоростна кутия EDC

90 к.с. максимална мощност при 4000 об/мин

220 Нм максимален въртящ момент при 1750 об/мин

13,8 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

172 км/ч максимална скорост

3,8 л/100 км среден разход на дизел

99 г/км емисии на СО2

37 390 лева цена на модела

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.