Пеевски обвиняван в греховете на Прокопиев

Агенция Монитор - неделя, 04-03-2018 - 19:26

„Капитал“ демонстрира висш пилотаж в лицемерието, публикувайки фалшива новина, в която отново е намесен депутатът и наш издател Делян Пеевски. Тъй като собственикът на „Капитал“ - олигархът Иво Прокопиев, е обект на разследване от комисията по конфискация (КОНПИ) и негови активи за 200 млн. лв. са под запор, съответно уж обективната му медия публикува „анализ“, в който надълго и широко се обяснява как шефът на КОНПИ Пламен Георгиев бил ужасен кандидат за шеф на новия антикорупционен орган. Иначе независимата медия на Прокопиев яростно атакува държавния чиновник, който е запорирал активите му, но освен всичко друго едно от внушенията в публикацията е, че е приближен на Пеевски. Доводите, разбира се, са покъртителни – Георгиев бил дал интервю „в сайт, обслужващ интересите на Пеевски“. Освен това „КОНПИ се включи в съдебните битки за контрола на "Дунарит" и БТК, действайки в полза на интересите на Делян Пеевски“. Това са сериозните аргументи на „Капитал“, които всеки жълт парцал би се посрамил да напише. Причината е, че са откровени лъжи. Проблемът на изданието обаче всъщност е шизофренията. Това, че Прокопиев има проблем с КОНПИ и използва „Капитал“ като бухалка срещу него, е само поредното срамно доказателство за това как олигарсите използват медиите си в услуга на корпоративния си интерес. Въпросът е, че чрез фалшиви новини медиите на Прокопиев се опитват да припишат обвързаности на Делян Пеевски с висши държавни чиновници. При положение че стенограмите „АРГО-гейт“ са доказателство, че именно Прокопиев е в тайни обвързаности с депутати, партийни шефове, шефове на НПО-та, че даже и върховни съдии. Никой от депутатите, участници в „АРГО-гейт“, все още не е обяснил как така изпълнява каквото „Иво му разпореди“. Защото не Делян Пеевски, а Иво Прокопиев е обвиняем за престъпления с държавни активи в съучастничество с двама министри. Не Пеевски, а Прокопиев изгради престъпната си империя благодарение на скандални приватизационни сделки, извършени под чадъра на тогавашния премиер Иван Костов. Сегашният министър-председател Бойко Борисов пък заедно с министрите си отиде на крака не на семинар на „Монитор“, „Телеграф“ или „Политика“, а на събитие, на което „Капитал“ даже прибираше такса от участниците.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.