„Мотел“-ът на Азис чукна 25 милиона гледания

Агенция Монитор - сряда, 13-09-2017 - 13:44

Кралят на поп-фолка Азис продължава да жъне успехи в мрежата на YouTube. Последната му песен „Мотел“, която мигновено се превърна хит, събра над 25 милиона гледания за по-малко от три месеца. Фолкидолът побърза да се похвали с постижението си в профила си във Фейсбук. Припомняме, че ритмичната балада чукна над 1 милион преглеждания още през първите два дни след дебюта си онлайн. Положителния отзвук от парчето, чийто клип се побра в бюджет от 2000 лв, датира близо две години, след като Костинбродският славей пусна предходния си сингъл „Хабиби“, превърнал го в едно от най-оборотните имена на клубната сцена на Балканите. Очаква се лиричният въпрос „Заплащането става ли срещу сълзи?“ да надмине популярноста на „Спиш ли добре, завиват ли те?“ в YouTube и да донесе още по-голяма печалба на певеца. Справка на „Монитор“ показа, че един български изпълнител получава средно по долар за 1000 гледания в YouTube, което означава, че през юни Азис си спечели 50 хиляди долара, след като „Хабиби“ събра 50 милиона гледания онлайн.

 

 

 

 

 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.