Новият Ford KA+ Active има визия на кросоувър и 23 мм по-голям пътен просвет от KA+.
Снимки Ford

Ford KA+ се прави на кросоувър

Денислав Стоянов - вторник, 13-02-2018 - 08:26

Версията Active се отличава с увеличен просвет и черни защитни панели

През миналата година Ford представи най-малкия си модел, наречен KA+, а сега в гамата ще се появи и модел с увеличен просвет и защитни панели, под името KA+ Active. Това е втората версия Active след новата Fiesta, която също дебютира през миналата година. Новият Ford KA+ Active има визия на кросоувър и се отличава от стандартния модел KA+ не само по защитните пластмасови панели по каросерията и декоративните пластини на броните, но и с увеличения с 23 мм пътен просвет. Новият Ford KA+Active стъпва на 15-инчови лети джанти с оригинален дизайн, има хромирани релси на покрива и нов екстериорен цвят бронзов металик.

Моделът KA+ Active е получил черни защитни панели, релси на покрива и 15-инчови лети джанти.

Новият Ford KA+ Active се отличава от стандартния моделс разширена следа, пренастроено сервоуправление, хидравлични амортисьори, активна система против преобръщане и допълнително място за багаж на покрива. В интериора на версията Active са поставени оригинални прагове на вратите и гумени постелки в салона и багажника, воланът е обвит с кожа и заедно с тапицерията на седалките са зашити с цветни декоративни шевове. Багажната врата на KA+ Active вече може да се отворя с бутон отзад, както и с клавиш от салона на автомобила.

Новият Ford KA+ ще се продава в Европа по-късно тази година, а цената ще започва от 9990 евро.

Стандартната версия на Ford KA+ е получила нова радиаторна решетка, както и модифицирана броня с големи хромирани C-образни вложки в краищата. Отзад освен бронята е променена формата на белите секции на мигачите. Базовият модел Ford KA+ е оборудван с 6 въздушни възглавници, електронна стабилизираща система, контрол на налягането в гумите, централно заключване, електрически огледала, ограничител на скоростта и асистент при потегляне по наклон. Като опции се предлагат сензори за светлина и дъжд, климатик, отопляеми предни седалки и предно стъкло, задни сензори за паркиране.

Интериорът е с ново арматурно табло със зърнеста структура, черни материали и хромирани акценти.

Обновеният Ford KA+ е получил мултимедийна система SYNC 3, която може да се управлявана чрез гласов контрол или чрез нейния 6,5-инчов цветен сензорен екран. Системата поддържа приложенията Apple CarPlay и Android Auto, а двигателят се стартира и гаси с бутон. Най-достъпният вариант за задвижването на Ford KA+ е 1,2-литровия 3-цилиндров бензинов двигател Ti-VCT, който се предлага в две версии мощност - със 70 и 85 к.с.

Новият мотор генерира с 10% по-голям въртящ момент в диапазона от 1000 до 3000 об/мин и е средно с 4% по-икономичен от предходния 4-цилиндров агрегат.

В интериора на версията Active воланът е обвит с кожа, а тапицерията на седалките е със цветни шевове.

И двата модела – Ford KA+ и KA+ Active вече ще се предлагат с турбодизелов мотор 1.5 TDCi с мощност 95 к.с. и максимален въртящ момент от 215 Нм в интервала от 1750-2500 об/мин, оборудван със система, която избирателно активира генератора при движение по инерция или спиране, за да се намали разхода на гориво. Хечбекът ще отделя само 99 г/км СО2. И двата двигателя работят в комбинация с усъвършенствана 5-степенна механична скоростна кутия, при която са намалени загубите от триенето. Задвижването е предно, а и двата мотора стандартно са оборудвани със система Start-Stop.
Новите модели Ford KA+ и KA+ Active ще се продават в Европа по-късно тази година, на цена от 9990 евро в Германия, което ги прави сред най-достъпните автомобили на пазара.

Тагове:  FordKa+Active

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.