Volkswagen представя новия компактен кросоувър Т-Roc и удължения Tiguan, наречен Allspace.
Снимки Любомир Асенов и Георги Павлов
Удълженият вариант на бестселъра Tiguan Allspace предлага до 7 места

Volkswagen Т-Roc e четвъртият играч от Волфсбург

Денислав Стоянов - четвъртък, 19-10-2017 - 12:10

Шестото поколение Polo порасна и наследи технологии и функции от Golf

Един от най-интересните щандове на автомобилното изложение безспорно е този на германските марки Volkswagen и Audi. На него има най-много премиери, като повечето от тях идват директно от автосалона във Франкфурт, състоял се преди месец. Марката Volkswagen представя три премиери пред българската публика – чисто новият високопроходим модел Т-Roc, удълженият вариант на бестселъра Tiguan – Allspace със 7 места и изцяло новото шесто поколение на градския модел Polo.

Новият субкомпактен високопроходим модел T-Roc e четвъртият играч на производителя от Волфсбург в сегмента на SUV-моделите и продължава амбициозната офанзива в този клас. Моделът е с експресивен дизайн, има спортни пропорции, предлага избор от мощни двигатели, задвижване 4х4, различни елегантни цветови комбинации за екстериора и интериора. Има възможност за фабрична оптична спортна тунинг версия. Колата е оборудвана с най-модерните асистиращи системи, както и иновативни възможности за свързаност и онлайн услуги. У нас продажбите на новия кросоувър Volkswagen Т-Roc ще стартират към края на годината.

Tiguan Allspace има опция за 7 места, като каросерията е удължена с 215 мм, а междуосието – със 109 мм.

Новият Volkswagen Tiguan Allspace попълва нишата между Tiguan и Touareg в гамата на марката. Новият модел има опция за 7 места, като каросерията е удължена с 215 мм, а междуосието – със 109 мм. За повече пътници, повече багаж и повече гъвкавост на вътрешния обем, Tiguan Allspace разполага с респектиращ товарен обем, достигащ до 1920 литра. Максималният обем на багажника при 5-местната конфигурация нараства с 265 литра. За Tiguan Allspace има избор от 6 двигателя с мощност от 150 к.с. до 240 к.с., а задвижването на четирите колела 4Motion и автоматичната скоростна кутия с двоен съединител DSG са серийни при вариантите над 180 к.с.

Новото Polo се изкачва в по-висока категория и предлага технологии и удобства, характерни за Golf.

Шестото поколение на градския модел Volkswagen Polo продължава успешната история на модела, от който вече са продадени повече от 14 милиона екземпляра. Това е най-голямото Polo, произвеждано изобщо. Общата му дължина е вече 4053 мм, а удълженото с 94 мм междуосие прави комфорта на возене още по-добър. Германските конструктори са постигнали истинско чудо с вътрешното пространство. За всяко от местата има повече простор, а багажният обем е увеличен с 25%, до минимум 351 литра.

Новият Volkswagen Polo се изкачва в по-висока категория и в технологично отношение, като предлага възможност на напълно дигитален кокпит, нови музикални и навигационни оборудвания, предупреждение за наличие на опасност в мъртвите зрителни зони, автоматичен адаптивен темпомат и предни LED светлини, същите като на Golf. Системата за активно следене на дистанцията и автоматично спиране при опасност е включена в стандартното оборудване.

Новият спортен модел Golf R и авангардният модел Arteon са най-пъстрите коли на щанда на Volkswagen.

Един от най-интересните модели на щанда на Volkswagen безспорно е новият Arteon. Авангардният модел от бизнес класа заменя досегашното купе с 4 врати Volkswagen СС и използва модулната платформа MQB с напречен двигател отпред. Новият модел е позициониран над Passat в гамата на марката и съчетава стилистичните елементи на класическите спортни модели с елегантната външност и вътрешно пространство на каросерията Fastback. В огромното вътрешно пространство има място за 5 човека.

В салона отворите за вентилация са разпределени по цялата ширина на предния панел, в който има стилен аналогов часовник. В най-високите версии приборите са показани на 9,2-инчов екран на мултимедийната система с управление с жестове. Новите електронни системи следят и реагират при ограничения на скоростта, завои и кръгови движения. Зад големия заден капак сред автомобилите се крие обширно и гъвкаво багажно пространство с обем между 563 и 1557 литра. За задвижването на Volkswagen Arteon се предлагат общо шест турбодвигателя TSI и TDI с директно впръскване на горивото с мощност от 150 к.с. до 280 к.с. Моделът се предлага както с предно предаване, така и със задвижване на четирите колела 4Motion.

При тестове новият Volkswagen e-Golf достига до 300 км автономен пробег на ток, а в града минава 200 км.

На автомобилното изложение у нас дебютира и модернизираният електрически Volkswagen e-Golf. В сравнение с предшественика си, новият електромобил с нулеви вредни емисии предлага повече мощност, по-голям автономен пробег с едно зареждане на батерията и иновативни дигитални инструменти и функции. Увеличеният автономен пробег ще бъде огромно удобство на потребителите. Всекидневно e-Golf минава 200 км с едно зареждане на батерията, в зависимост от стила на шофиране и употребата на климатика. Това е увеличение с около 50% на годишна база. При тестове моделът достига до 300 км, което го превръща в най-удачен избор за потребителите, които искат да демонстрират заявката си за практичен и екологичен автомобил в рамките на градските и околоградски разстояния, без да се налага да правят компромис.

Освен електромобила e-Golf, сега Volkswagen представи у нас най-новия си „зелен” автомобил Passat GTE.

Освен електромобила e-Golf, сега Volkswagen представи у нас най-новия си „зелен” автомобил Passat GTE. Новият екологичен модел е Plug-In хибрид и в града може да се движи изцяло на ток. В същото време на пътя или на магистралата, хибридът Passat GTE може да бъде и динамичен, благодарение на комбинацията от бензинов турбодвигател и електромотор, които осигуряват системна мощност от 218 к.с. и ускоряват седана от място до 100 км/ч за 7,4 секунди. Новият Passat GTE доказва, че за безшумно и екологично придвижване трябва само да имате гараж или поне да разполагате с контакт на мястото за паркиране.

В електрически режим Volkswagen Passat GTE изминава до 50 км на ток и може да се зарежда в електрическата мрежа през буксата зад част от предната решетка. В хибриден режим електромоторът работи заедно с мощен 1,4-литров 4-цилиндров турбобензинов двигател, като предава сумарната тяга към предните колела чрез 6-степенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DSG. В режим E-Mode, хибридният Passat GTE се движи почти безшумно. От водача и околните се чува единствено едва забележим шум от гумите.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.