Пилотите и механиците на тима „София Кар Моторспорт“ на Монца преди тренировките.
Росен Даскалов е готов за европейския шампионат

SIN R1 GT4 най-бързи на тренировката на „Монца”

Денислав Стоянов - петък, 22-04-2016 - 17:37

Българските суперколи направиха успешни тестове в Румъния

Българските суперколи SIN R1 GT4 бяха най-бързи на свободната тренировка А на пистата „Монца“, където утре започва първата тренировка от европейския шампионат на сериите GT4. Пилотите Хендрик Щил и Андреас Гулдан дадоха най-добро време в конкуренцията на марки като „Мазерати“, „Порше“, КТМ, „Шевролет Камаро“, БМВ и др. С това те показаха амбициите на първия в историята ни професионален отбор „София Кар Моторспорт“ за престижно представяне в европейските GT4 серии този сезон.

„След зимния сезон сме напълно възстановили и обновили колите с много подобрения на окачването, електрическата система, двигателя и изпускателната система, разказа създателят на болида Росен Даскалов. - Колата се държа добре на пистата и сме готови за уикенда.”

Създателят на суперколата Росен Даскалов очаква силно представяне в GT4 сериите този сезон. Подготовката на българските суперколи за легендарното италианско състезание започна с двучасови тестове на румънската писта „Моторпарк”. За първи път в спортната ни история тимът „София Кар Моторспорт” и първият български производител на спортни и състезателни автомобили SIN CARS ще си партнират с един от най-добрите отбори в сериите - германският Mathol Racing. Той е е дългогодишен шампион във VLN сериите, както и на „24-те часа на Нюрбургринг”. Участник е в сериите GT4 с Aston Martin Vantage GT4. „София Кар Моторспорт” ще се състезава на „Монца” с двата си автомобила Sin R1 GT4.

Опитните германски пилоти Хендрик Щил и Андреас Гулден вече познават автомобила от миналия сезон. Щил има най-голям опит със SIN R1 GT4, тъй като го кара през цялата състезателна 2015 г. Той стана шампион през нея в германските серии VLN. Андреас Гюлден също се състезава в сериите VNL и „24-те часа на Нюрбургринг”, както и в Young Timer. Той кара в последния кръг тогава за „София Кар Моторспорт” в Мизано (Ит) , и зае второ място заедно с Щил в клас PRO. През сезон 2015 зад волана на българския автомобил беше и холандския принц Петер Кристиян ван Оранйе.

Тазгодишният календар включва 6 кръга. След първия на „Монца“ следват Гран при на По (Фр) на 15 май, на 12 юни е стартът на „Силвърстоун” (Вбр), на 10 юли на „Спа“ в Белгия. Чак на 25 септември е надпреварата на Нюрбургринг, а финалът – на 9 октомври на „Зандворт“ в Холандия.

 

От състезанията към потребителя

След успешния дебют на хомологирания от ФИА състезателен автомобил SIN R1 GT4 през 2015 г., 2 състезателни автомобила вече участват в американския шампионат Pirelli World Challenge. Следвайки мотото „От състезанията към уличния автомобил”, историята на успеха беше продължена с модела SIN R1, представен успешно на автосалона в Женева през март.

Създателите имат амбицията да направят продукт, който да се сравнява с големите имена при спортните автомобили, но с по-висока степен на автентичност и връзка със спорта. Прецизната и детайлна работа, инженерните постижения, подкрепени с повече от 5 милиона евро, използвани в тази насока, са довели до създаването на този изцяло нов автомобил. Той е изцяло изработен от карбонови композитни материали, произведени в завод в България по най-нови технологии и с отлично качество.

SIN R1 на автомобилния салон в Женева. Колата ускорява от 0 до 100 км за около 3 секунди, а цените са от 145 000 паунда без таксите.

Основата на колата е хомологираната от ФИА състезателна тръбна конструкция, изработена от специални студеноизтеглени тръби Т45. Здравината й се подсилва от карбон-композитните елементи на купето, които завършват структурата на автомобила. Стандартната версия на уличния автомобил има тегло като състезателния – 1250 кг. Разпределението на теглото от 38:62 на преден към заден мост го прави перфектно балансиран. Двигателите са базирани V8 мотори на General Motors с работен обем от 6,2 до 7,0 л, а мощността им е от 430 до 660 к.с. Съотношението мощност тегло варира от 2,9 до 1,9 кг/к.с., което дава на колата едно невероятно представяне при каквито и да е улични или състезателни условия. Те са подобрени от екипа на SIN CARS и имат отлична производителност и надеждност, както и отговарят на най-новите стандарти за вредни емисии Евро 6. Оборудвани са със специално проектиран и собствено изработен от неръждаема стомана и титан ауспух, с опция за контрол на мощността в пътни и пистови условия.

Колата може да бъде шофирана с голяма лекота, както в сняг, така и по най-горещия пистов асфалт. Скоростната кутия на SIN CAR е изработена от Oerlikon Graziano. По желание, може да бъде поставена състезателна секвенциална или полуавтмоматична скоростна кутия. Първоначално новите амортисьори Ohlins са внедрени в състезателния автомобил и след множество тестове и различни настройки, те са поставени и в уличните автомобили. Хидравличната повдигаща система може да увеличи с до 40 мм височината на автомобила при шофиране до 60 км/ч. Цялата спирачна система е на AP Racing. Специално за SIN CARS са произведени 360-милиметрови дискове и 6-бутални апарати, много сходни с тези на състезателния автомобил. Джантите са 19-цолови, произведени от известен италиански производител на джанти, а като опция се предлагат 20-цолови. Гумите Michelin Pilot Sport Cup 2 осигуряват отличен контрол и стабилност, както на улицата, така и на пистата, като отпред са с размер 245/35 R19 и отзад 305/30 R19. За любителите на състезания и тренировки на писта се подготвя SIN R1 RS, който произлиза от хомологираните състезателни автомобили GT4. С тегло от по-малко от 1200 кг, колата ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3 секунди. SIN R1 RS дава незабравимо и невероятно пистово представяне. Цените на новата и последна версия на SIN R1 са от 145 000 паунда без такси, а производството вече започна.

 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.