Столичани имат възможност да поискат предсрочно включване на отоплението

Агенция Монитор - петък, 06-10-2017 - 16:04

„Топлофикация София” има готовност при изразено желание от страна на клиентите в сграда-етажна собственост парното да бъде пуснато преди общото включване на отоплението в столицата. За целта е необходимо да представят в най-близкия Център за обслужване на клиентите заявление и подписано решение от Общото събрание на етажната собственост за по-ранното включване на отоплението. Прилагането на тази процедура е изцяло в полза на потребителите и чрез нея се избягва възможността за предварително пускане на отоплението в съответната сграда по еднолично решение и без знанието и съгласието на цялата етажна собственост.

Предвид предстоящото временно понижение на температурите детските градини, училищата и здравните заведения също могат предварително да поискат включване на отоплението, като за това е достатъчно директорът да изпрати писмено заявление в обслужващия топлорайон или в Център за обслужване на клиенти.

Според нормативната уредба общото включване на отоплението в София може да започне, когато бъдат изпълнени двете изисквания - три последователни дни със средноденонощна температура по-ниска от +12°C и прогноза от НИМХ - БАН за трайно застудяване. Към момента прогнозата за следващата седмица предвижда затопляне и повишение на дневните температури. Дружеството следи промените и тенденциите и ще реагира съобразно климатичните условия и нормативните изисквания.

„Топлофикация София” напомня, че клиенти трябва да приключат всички ремонти по вътрешната отоплителна инсталация и да запълнят източените инсталации. Отоплението няма да бъде включено в сградите, в които тази инсталация не е запълнена, защото това означава, че в някое жилище ремонтът все още не е приключил. Напомняме на клиентите да отворят на максимална степен вентилите на радиаторите си, за да не се налага допълнително обезвъздушаване на отоплителните тела след пускане на отоплението. Необходимо е също така да проверят електронните си уреди за дялово разпределение. В случай, че дисплеят им е угаснал, клиентите трябва незабавно да потърсят съдействие от обслужващата ги фирма – топлинен счетоводител.

За допълнителна информация във връзка с началото на отоплителния сезон и други въпроси, свързани с топлоподаването, клиентите могат да се свържат с кол центъра на компанията - тел. 0 700 11 111, както и да прегледат съобщенията в сайта на дружеството - www.toplo.bg или да отправят питания във Фейсбук - www.facebook.com/www.toplo.bg.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.