Второто поколение на кросоувъра CX-5 предизвика истинска сензация при дебюта си.
Снимки Mazda
На автомобилното изложение в Лос Анджелис

Mazda CX-5 дебютира със скрит талант

Денислав Стоянов - понеделник, 21-11-2016 - 16:55

Кросоувърът еволюира с фини щрихи в дизайна и нова технология за по-динамично шофиране

Новото поколение на кросоувъра Mazda CX-5 беше представено на автомобилното изложение в Лос Анджелис, което е отворено за посетители до 27 на ноември. В новия модел са съчетани последните разработки на Mazda в областта на дизайна и технологиите. Второто издание на кросоувъра ще предложи на своите собственици ново измерение на удоволствието от шофиране. По-късно през годината моделът ще се появи и в други страни. Мотото на екипа за развитие на новата Mazda CX-5 е „Кросоувър, с който ще се насладите на всичко”. Японските инженери от Mazda са си поставили амбициозната цел да допълнят удоволствието от шофирането с ново измерение, в което се забавлява не само водачът, но и пътниците.

Триизмерната хромирана рамка на радиаторната решетка вече е огъната надолу и се стрелва под светлините.

Дължината на новата Mazda CX-5 е 4545 мм, широчината остава същата – 1840 мм, височината е 1690 мм, а междуосието от 2700 мм се запазва. Дизайнът на новата Mazda CX-5 е направена в новата философия KODO – „Душата на движението”, който придава ярък облик на колата. Новият модел се различава най-съществено по по-тесните предни фарове и триизмерната хромирана рамка на радиаторната решетка, която вече е огъната и се стрелва под светлините. Профилните линии, простиращи се над калниците, подчертават тесните светлини и масивната задна част. В цветовата гама за каросерията се е появил нов червен цвят на кристал, който си „играе” със светлините и сенките и подчертава красотата и елегантността на дизайна.

Профилните линии, простиращи се над калниците, подчертават тесните светлини и масивната задна част.

Новият интериор на Mazda CX-5 изглежда същевременно просто и скъпо. Пред водача се е появил нов 4,6-инчов head-up дисплей, а основният сензорен екран е по-високо, за да е по-удобен при използване на навигацията в движение. Салонът предлага достатъчно пространство на предния и задния ред седалки. Задните седалки вече могат да се регулират по наклон в две степени, а обемът на багажника в нормално състояние е 505 литра.

Основният сензорен екран е по-високо, за да е по-удобен при използване на навигацията в движение.

Първоначално автомобилът ще се предлага с два бензинови двигателя SkyActiv-G 2.0 и 2.5, както и с дизелов SkyActiv-D 2.2. И трите двигателя се комбинират с 6-степенна механична скоростна кутия, а като опция се предлага и 6-степенна автоматична трансмисия. Предлага се и задвижване на четирите колела i-Activ AWD, която при приплъзване на предните колела и бързо прехвърля тяга и на задните. Двигателите съчетават отлична динамика с нисък разход на гориво.

Салонът предлага достатъчно пространство на предния и задния ред седалки, които също се регулират.

Новата Mazda CX-5 реагира на действията на водача точно както той би очаквал. В същото време, дори и при активно шофиране, пътниците в кросоувъра ще се чувстват комфортно, благодарение на подобрената шумоизолация, модифицираното окачване и наличието на уникалната система на G-Vectoring Control, която е първата от поредица от технологични решения SkyActiv, свързани с динамиката на автомобила. Революционната система G-Vectoring Control разпределя въртящия момент според ъгъла на завъртане на волана, за да се намали накланянето на каросерията. Степента на усукване също е намалена с 16%, което прави CX-5 много по-приятна за динамично шофиране.

Тагове:  Mazda

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.