Пикапът е истински всъдеход и с лекота преминава през водни препятствия в режим 4H.
Снимки Isuzu
Моделът се продава у нас в дилърската мрежа на „София Франс Ауто”

Пикап, готов за яка работа

Денислав Стоянов - неделя, 17-12-2017 - 23:01

Isuzu D-MAX получи обновен дизайн и по-ефективен дизелов двигател

Isuzu D-MAX е последният модел от дълга серия пикапи на Isuzu, чието начало е поставено през 1963 г., когато японската компания произвежда първия си пикап. Японската марка е специализирана в производство на товарни автомобили с висока надеждност и здравина. Пикапът Isuzu D-MAX е с двигател и шаси, здрави като при камионите. Въпреки това, салонът му предлага удобството на лек автомобил и комфорта да превозва до петима пътника. Концепцията на пикапа Isuzu D-MAX е да върши много работа дълго време. Можете да го ползвате за пренасяне на тежки товари през седмицата и за пътешествия през уикендите, за да стигнете до места, където други не могат да ви закарат. Това е пикап, на който може да се разчита.

Пикапът Isuzu D-MAX е способен да носи товар над 1 тон в зависимост от версията и кабината.

Неотдавна японската компания Isuzu обнови своя пикап D-MAX, който получи по-модерен външен вид и нов двигател. В сравнение с предишната версия, новият модел е с различни светлини, ревизирани брони с променени фарове за мъгла, както и по-масивна радиаторна решетка. Най-голямата промяна обаче е под предния капак, където е поставен новият съвременен турбодизелов двигател, който продължава традицията на Isuzu за висока надеждност и представяне с дълъг живот и ниски разходи за гориво.

Новият 1,9-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател произвежда мощност от 164 к.с. и въртящ момент от 360 Нм. Той заменя 2,5-литровия агрегат с подобни показатели.

Пикапът може да тегли прикачен товар с тегло до 3,5 тона, предлага се и капак на товарния отсек.

Новият турбодизелов мотор е самостоятелна разработка на японците. Оборудван е с турбокомпресор с променлива геометрия. Предавателната кутия е 6-степенна механична или 6-степенна автоматична. С автоматика ускорението от място до 100 км/ч става за 12,9 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч. Новият двигател се характеризира със значително по-добрата икономия на гориво, както и от рафинираната му работа с по-малко вибрации.

Японците обещават смесена консумация от 7,8 л/100 км, но с 4 човека и пълен товарен отсек, разходът беше с около 2 литра отгоре. Освен това двигателят е по-екологичен и отговаря на стандартите Евро 6, като не се нуждае от добавката AdBlue.

Просветът от 235 мм и ъглите на проходимост от 30° и 29,2° позволяват да се спуска по сериозен наклон.

На външен вид новият D-MAX е силен и смел, със сурови пропорции и изчистени дизайнерски линии. Аеродинамичната форма допринася за намалената консумация на гориво, понижено ниво на шум в кабината и лесно шофиране при висока скорост. Интериорът на D-MAX предлага повече пространство за пътниците на първия ред като разстоянието между краката на пътника и таблото е увеличено и пътуването на дълги разстояния е много по-удобно. Отварянето на задните врати при модела с двойна кабина предоставя по-добър достъп до задната част на фона на конкурентите, както и повече пространство за пътниците. Комфортът за пътниците на задната седалка се допълва и от увеличеното пространство между главата и тавана.

На борда разполагате с всичко необходимо, а при ниво на оборудване Gravity дори и с навигационна система.

Задвижването на колелата на Isuzu D-MAX е само задно или двойно 4х4. Версията с 4х4 има въртящ се контролер на централния тунел, от който водачът може да избира между три режима – само задно предаване 2Н, бързи предавки 4Н, който може да се включи при движение с до 100 км/ч или бавни предавки 4L за тежък офроуд. В нормални условия най-добре да изберете само задно предаване, тъй като тогава пикапът е най-икономичен и има най-добрия радиус на завой.

Когато имате нужда от повече сцепление, електронната система 4х4 прехвърля 50% от тягата към предния мост. Ако трябва преминете през хлъзгав терен, кални коловози или водно препятствие, в режим 4L пикапът върви като истински всъдеход. Пътният просвет от 235 мм и предният ъгъл на проходимост от 30 градуса, както и задният от 29,2 градуса, позволяват на пикапа да щурмува сериозни наклони. Новият D-MAX може да се движи по страничен наклон с ъгъл до 50 градуса. Има и система, подпомагаща спускането по наклон.

Версията с 4х4 има въртящ се контролер, от който водачът може да избира между три режима – 2Н, 4Н и 4L.

Като истински работен кон, Isuzu D-MAX е способен да носи товар над 1 тон или по-точно от 1080 кг до 1310 кг в зависимост от версията и да тегли прикачен товар с тегло до 3,5 тона. Пикапът се предлага в три варианта на кабина – единична, удължена и двойна. В зависимост от кабината се променя и обемът на товарния леген. При единичната кабина легенът е с размери височина 440 мм, дължина 2305 мм и широчина 1570 мм. При удължената кабина товарният отсек е с размери височина 465 мм, дължина 1795 мм и широчина 1530 мм, а при двойната кабина дължината е 1552 мм. В легена има скоби за укрепване на товара, а задният капак е солиден и може да издържи там да стъпи дори едър човек.

Новият пикап Isuzu D-MAX може да се движи по неравен път с ъгъл на наклон до 50 градуса.

Листовото задно окачване тук е особено стегнато и предназначено за превозване на товари с тегло над 1 тон, както и за справяне с тежки терени. При натоварен пикап, комфортът на возене е впечатляващо добър. Дългото междуосие от 3095 мм осигурява по-добро управление и стабилно пътно поведение, като намалява момента на наклоняване в завоите. Намален е спирачния път при рязко спиране, независимо от теглото на товара.

Изцяло обновеният Isuzu D-MAX вече се продава у нас в дилърската мрежа на „София Франс Ауто”, а цените варират от 42 468 лева за базовия модел със задно предаване и единична кабина до 73 206 лева за Double Cab 4х4 Arena Automatic.

 

Isuzu D-MAX Double Cab 4х4 Gravity Automatic

1,9-литров 4-цилиндров турбодизелов мотор

6-степенна автоматична скоростна кутия

164 к.с. максимална мощност при 3600 об/мин

360 Нм макс. въртящ момент при 2000-2500 об/мин

12,9 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

180 км/ч максимална скорост

7,8 л/100 км смесен разход на дизел

228 г/км емисии на СО2

70 583 лева цена на модела с ДДС

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.