Новият болид Sin R1 550 Plug-In Hybrid е базиран на шосейния автомобил Sin R1.
Снимки Sin Cars

Хибридният болид Sin R1 550 Plug-in Hybrid ще дебютира в Женева

Денислав Стоянов - петък, 02-03-2018 - 16:32

Росен Даскалов обещава да представи изцяло нов модулен автомобил

На автомобилния салон в Женева компанията Sin Cars, създадена от българския инженер и автомобилен състезател Росен Даскалов, ще представи новия модел Sin R1 550 Plug-In Hybrid, базиран на вече съществуващия шосеен автомобил Sin R1. Конструкторите на R1 550 Plug-In Hybrid са добавили към двигателя с вътрешно горене самостоятелен електромотор, монтиран на предния мост. Подобен принцип е използван например от авторите на суперспортните модели Wild Twelve или Aria FXE. За оборудването на купето на Sin R1 550 Plug-in Hybrid, клиентите ще могат да избират между няколко различни 8-цилиндрови двигателя от General Motors, а в хибридния вариант конструкторите използват 6,2-литров двигател с 456 к.с. Електрическият двигател развива 121 к.с., а сумарната мощност на хибридната задвижваща система е 577 к.с. Тази версия ще ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3,5 секунди, което е отличен показател за автомобил с тегло от 1380 кг, тежащ със 180 кг повече от Sin R1 550 без хибридната система.

Към двигателя с вътрешно горене е добавен самостоятелен електромотор, монтиран на предния мост.

Клиентите могат да поръчат и 6,2-литров турбоагрегат вместо атмосферния и да получат сумарна мощност от 811 к.с. Sin R1 550 Plug-In Hybrid ще има и изцяло електрически режим на движение, само с електрическия двигател. Благодарение на това болидът може да измине до 60 км със скорост до 100 км/ч. Началната цена на спортния модел с две врати е 219 900 евро.

Освен хибридния болид R1 550 Plug-in Hybrid, компанията Sin Cars ще покаже на изложението в Женева и изцяло нов модулен спортен автомобил S1, който може да бъде поръчан с различни агрегати - чисто електрически модел с автономен пробег над 200 км с едно зареждане, хибрид с електродвигател тип Plug-In и с 2,0-литров турбодвигател или само бензинова версия със същия 2,0-литров бензинов двигател с мощност 255 к.с. или с 3,5-литров турбомотор с мощност 365 к.с.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.