Клиентите могат да виждат модела с реални размери чрез очила за виртуална реалност.
Снимки Jaguar Land Rover

Jaguar и Land Rover се продават виртуално

Денислав Стоянов - сряда, 25-01-2017 - 15:15

Технологията за разглеждане на новите модели преди те да са налични в шоурума се предлага и в „Мото-Пфое” Люлин

Британските аристократични автомобили Jaguar и луксозните и спортни всъдеходи Land Rover вече могат да се разглеждат виртуално, без да е необходимо клиентите да чакат най-новите пуснати на пазара автомобили да пристигнат в техния местен шоурум. Чрез използване на виртуална реалност, най-големият автомобилен производител от Великобритания въвежда нов начин за покупка на автомобили в глобалната си мрежа. Водещите в света пакети Virtual Reality Experience на Jaguar и Land Rover вече се предлагат от дилърите и потапят клиентите във всеки нов автомобил, лансиран от компанията. Jaguar Land Rover пуска пакетите Virtual Reality Experience в над 1500 дилърства на 85 пазара, локализирани на 20 езика, като за България вече има такъв наличен в шоурума на Jaguar и Land Rover в официалното представителство на двете марки в „Мото-Пфое” Люлин.

Търговците могат да предложат на клиентите виртуална обиколка още преди колите да са налични в шоурума.

Още преди автомобилите да са налични при дилърите в търговската мрежа на двете марки, търговците могат да свързват клиентите с виртуална обиколка, в която те могат да виждат и да си взаимодействат с модел с реални размери чрез очила за виртуална реалност. Благодарение на най-новите дигитални технологии, очилата отвеждат клиента на пътуване „под капака” с помощта на впечатляващи анимации, разкриващи технически аспекти и детайли, които правят автомобила специален. Освен това, технологията Virtual Reality Experience дава възможност на клиента да разгледа интериора на автомобила в 360-градусов изглед от различни ъгли. Услугата е налична и във версия за таблет, ако клиентът иска да си припомни или да получи по-подробна информация, когато обсъжда в детайли различните опции с търговеца. „Макар че нашите автомобили вече са достатъчно вълнуващи, този нов начин на покупка ще ангажира клиентите още повече с нашите иновативни възможности.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.