С дължина от 4,40 метра, новият Eclipse Cross попада между братята ASX и Outlander.
Снимки Mitsubishi

Mitsubishi кръстоса купе и всъдеход

Денислав Стоянов - сряда, 08-03-2017 - 10:28

Eclipse Cross дебютира в Европа с два турбомотора и система 4х4

На автосалона в Женева японците от Mitsubishi представят новия си компактен кросоувър Eclipse Cross. Глобалният модел е стратегически и ще бъде доставен най-напред в Европа през есента на тази година, след което и в Япония, Северна Америка, Австралия и други региони. Изцяло новият компактен кросоувър Eclipse Cross е с дължина 4405 мм, широчина 1805 мм, височина 1685 мм и междуосие 2670 мм. Новият модел е комбинация между ефектен екстериор с динамична горна част тип купе и стилово оформление и функционалност, характерна за типичните всъдеходи на Mitsubishi. Специфичният дизайн насърчава водача да седне зад волана и да потегли, вдъхновен за нови забавления и приключения, а технологията за контрол на всички колела повишава удоволствието и увереността при шофиране.

Мускулестите калници подсилват излъчването на атлет и подчертават ефектното оформление на предницата.

Новият компактен кросоувър на Mitsubishi се отличава със скосен профил със специфична надлъжна линия под нивото на прозорците и мощни контури. Задното стъкло е наклонено напред, а задната врата е вертикално скосената. Мускулестите калници подсилват излъчването на атлет и подчертават ефектното и динамично оформление на модела с къс заден надвес. Дизайнерската концепция „Динамичен щит” на Mitsubishi се разпознава ясно в предницата, която наподобява щит, оформен около черната радиаторна решетка.

Задното стъкло е силно наклонено напред, задната врата е вертикално скосената над късия заден надвес.

Дизайнът на задната част на Eclipse Cross се отличава с почти кубично оформление около високо разположените широки светлини, които разделят хоризонтално на две наклоненото напред задно стъкло. Страничните светодиодни светлини и централната висока LED линия оформят непрекъсната светлинна лента, която обхваща цялата задна част на Eclipse Cross и я прави визуално по-широка и стабилна. Към палитрата за екстериора е добавен нов червен цвят.

В изискания интериор футуристичният кокпит разполага с аудиосистема с тънък екран и Head-Up дисплей.

В изискания интериор хоризонталното арматурно табло е украсено със сребристи метални рамки и едноцветно оформление в черно или сребристо, които му придават динамична и спортна визия. Футуристичният кокпит разполага с аудиосистема с тънък екран и Head-Up дисплей. Отделните части на делимите в съотношение 60:40 задни седалки може да се плъзгат и наклоняват, като така може да се увеличи пространството за краката на пътниците на задната седалка и да се постигне оптимално регулиране на позицията за удобство при дълги пътувания с много пространство и на нивото на главата, въпреки наклонения назад таван.

Eclipse Cross се отличава със скосен профил със специфична надлъжна линия под нивото на прозорците.

За задвижването на Eclipse Cross се предлагат два задвижващи агрегата. Новият 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор и система за директно впръскване на горивото е комбиниран с нова безстепенна автоматична трансмисия CVT с възможност за ръчна смяна с 8-степенен спортен режим. Дизеловият 2,2-литров дизелов двигател тип Common-Rail с турбокомпресор и система за директно впръскване на горивото е модифициран специално за Eclipse Cross и е комбиниран с нова 8-степенна автоматична трансмисия. Освен това моделът използва система за контрол на всички колела 4WD с електронно управление, осигуряваща необходимия оптимален въртящ момент на задните колела според ситуацията и състоянието на пътя. Специална система контролира разпределението на въртящия момент и спирачното усилие между двете задни колела, като използва информация за ъгъла на завъртане на волана, въртящия момент, спирачното усилие и скоростта на въртене на колелата, с цел да се определят точно действията на водача и да се постигне стабилно поведение на автомобила.

Тагове:  Mitsubishi

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.