Mustang е запазил характерните пропорции с дълъг преден капак и изместен назад салон.
Снимки Тони Тончев и Георги Юлиев

Ford Mustang GT сваля шапка за романтично пътешествие

Денислав Стоянов - сряда, 23-08-2017 - 16:03

Мощният и бърз кабриолет доставя чисто удоволствие под открито небе

Новият Ford Mustang е мечта за огромна част от хората по света и това никак не е случайно. Легендарният спортен модел е един страхотен автомобил, който смайва с външния си вид и предизвиква вълнение с гърления звук от 5,0-литровия двигател V8. За да чувате по-добре този звук има две възможности – или да шофирате с отворени прозорци, или да изберете откритата версия. Кабриолетът Ford Mustang е оборудван с електрически текстилен покрив, който се сгъва и разгъва само за 8 секунди. С вдигнат или свален гюрук, Mustang със сигурност ще остави трайно впечатление, където и да отидете. Легендарният „масъл кар” предизвиква водача да качи любимия си човек и заедно да се отправят на романтично пътешествие. Кабриолетът доставя огромно удоволствие както за шофьора, така и за пътниците, които се возят в него.

Кабриолетът е оборудван с електрически текстилен покрив, който се сгъва и разгъва само за 8 секунди.

Новият Ford Mustang кабриолет е истинска сензация, където и да се появи, тъй като е запазил характерните за оригинала пропорции с дълъг преден капак, висока линия на прозорците и изместен назад салон. В дизайна се открояват препратки към първия модел, получили модерна интерпретация. От двете страни на широката радиаторна решетка се намират продълговатите фарове, допълнени от LED светлини във формата на хриле. Бронята е прорязана от трапецовиден отвор за въздух, а в релефния капак има вентилационни отвори. Издутите арки на калниците и 19-инчовите алуминиеви джанти подсилват мускулатурата на страничните повърхности. Предните стойки на покрива са силно наклонени, което прави профилът по-стремителен. Финото издигане на задната част спомага за създаване на притискаща сила, когато мощността и въртящият момент на автомобила са събуждат за живот чрез задвижването на задните колела. Отзад правят впечатление тесните ленти на светлините. Откритият Mustang GT има допълнителни спойлери и две хромирани ауспухови тръби, които засилват звука от мотора и увеличават адреналина от пряката връзка с природата под открито небе.

В централния панел е интегриран 8-инчовият сензорен дисплей на мултимедийната система SYNC 3.

В интериора на Ford Mustang кабриолет се долавя класическият стил на моделите от 60-те години на миналия век, което прави салона очарователен и в същото време функционален. Материалите и покритията са приятни на вид и на допир, като се виждат повече хромирани детайли, а на педалите са поставени метални пластини. При версията GT тапицерията е кожена. Централният панел е по-компактен и леко наклонен. В него е интегриран чувствителен на допир дисплей на мултимедийната система SYNC 3. Кормилната колона се регулира по височина и в дълбочина. Предните седалки са удобни и в тях човек може да прекара часове без да почувства никаква умора. Откритият Mustang има и задни седалки, на които удобно могат да седнат още двама пътници. Пространството над главите е по-голямо, отколкото в купето, а салонът е станал по-широк в областта на раменете. Обемът на багажника е 332 литра. Стандартното оборудване на версията GT е много богато и включва система за достъп без ключ, електрически стъкла и огледала, двузонов климатроник и аудиосистема с 9 тонколони, датчици за дъжд и светлина, отопляеми и вентилирани предни седалки с електрическо задвижване и много други.

Откритият Mustang има и задни седалки, на които могат да седнат двама пътници, без главите им да опират.

Зад волана на открития Ford Mustang GT с 5,0-литровия V-образен 8-цилиндров бензинов двигател под капака се чувствам като хала на пътя. Моторът е с максимална мощност от 418 к.с. при 6500 об/мин и се развърта с лекота. Максималният въртящ момент от 530 Нм се достига при 4250 об/мин. Всяко натискане на газта е съпроводено от дрезгав рев на двигателя. Динамиката също е отлична. Кабриолетът се ускорява от място до 100 км/ч за 4,8 секунди с 6-степенната автоматична скоростна кутия. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч. На планински път Ford Mustang Cabriolet доставя чисто удоволствие от шофирането под открито небе за водача. На ниските обороти двигателят мърка тихо, но като натисна газта ме побиват тръпки.

С вдигнат или свален гюрук, Mustang със сигурност ще остави трайно впечатление, където и да отидете.

Звукът тутакси се променя и сякаш под капака се чува шум от копитата на яростното препускащи коне. Автоматичната 6-степенна скоростна кутия работи чудесно и веднага разбира кога искате да ускорите пъргаво. Ако не хвърляте по едно око на скоростомера, неусетно ще достигнете 200 км/ч. При спокойно возене средният разход на гориво е 12 литра на 100 км, но ако постоянно пришпорвате този Mustang за да чувате подлудяващия рев на мотора, по-скоро се пригответе за около 20 л/100 км. Новият Ford Mustang Cabriolet е с независимо многораменно задно окачване, което значително подобрява комфорта на возене и изостря управлението. Колата се държи стабилно на планински пътища със завои, а неравностите се поемат без сътресения от окачването. На магистралата „мустангът” препуска с всичка сила.

Под капака на Mustang GT е скрит 5,0-литров V-образен 8-цилиндров бензинов мотор с мощност от 418 к.с.

Ford Mustang Cabriolet 5.0 V8 GT

5,0-литров 8-цилиндров бензинов двигател

6-степенна автоматична скоростна кутия

418 к.с. максимална мощност при 6500 об/мин

530 Нм въртящ момент при 4250 об/мин

4,8 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

250 км/ч максимална скорост

12,0 л/100 км среден разход на бензин

281 г/км емисии на СО2

102 500 лева цена на модела

Тагове:  FordMustangCabriolet

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.