Отпред са променени решетката и броните, добавени са и светодиодни дневни светлини.
Снимки Volkswagen

Volkswagen up! е пъргав и икономичен с турбомотор

Денислав Стоянов - сряда, 17-05-2017 - 10:39

Градският мъник тръгна с 1,0-литров 3-цилиндров бензинов двигател

Градският автомобил Volkswagen up! се появи през 2011 г. като наследник на моделите Lupo и Fox. За последните няколко години малкият хечбек стана доста популярен и дори получи вариант с повишена проходимост Cross up!. В края на миналата година моделът беше освежен, като най-значимата промяна е под предния капак, където вече е поставен нов 1-литров 3-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор и директното впръскване на горивото. С него up! е едновременно пъргав и икономичен, което го прави много по-приятен за управление и шофиране. Промените във външния вид са едва забележими, но са освежили облика на модела. Сега Volkswagen up! е получил нови фарове с формата на сълза, допълнени от LED светлини. Лека промяна е настъпила и в масивната предна броня. В страничните огледала са се появили мигачи, задните светлини са с нова форма, а в бронята има нов дифузьор. Предлагат се нови цветове за каросерията и джанти с нов дизайн.

Задните светлини са с нова геометрична форма на телата, а в бронята е интегриран нов дифузьор.

В салона се предлагат нови ярки цветови комбинации за оформление. В базовата версия сега са налице черни лакирани вложки. Веднага се забелязва новият волан с плоско дъно. Арматурното табло е с увеличена скала на оборотомера, модифицирани са и бутоните на централния панел. Списъкът от опции е разширен с мощна 300-ватова аудиосистема, което е малко необичайно за А-сегмента. Можете да изберете климатроник и мултимедийна система с 5,0-инчов сензорен екран. Обновеният Volkswagen up! предлага различни цветови комбинации за тавана, каросерията и джантите, които много ще допаднат на градските шофьори. Седалките са решени в комбинация от спортни цветове, което допълнително допринася за приятното усещане при старта на всеки светофар. Дори в базовото ниво up! е оборудван с доста полезни екстри, сред които автоматичен круйз-контрол, климатична инсталация с поленов филтър, заден парктроник, фарове за мъгла, радио Composition и др.

В салона има нов волан с плоско дъно, голяма скала на оборотомера и променена централна конзола.

За задвижването на Volkswagen up! се предлагат познатите 1,0-литрови 3-цилиндрови бензинови двигатели с мощност 60 и 75 л. а. Но сега можете да изберете и версията 1.0 TSI с турбокомпресор и директното впръскване на горивото, която развива 90 к.с. Благодарение на въртящия момент от 160 Нм, новият up! е много пъргав в забързания градски трафик и се чувства в стихията си. Ускорението при старт от място до 100 км/ч отнема 9,9 секунди, а максималната скорост е 185 км/ч. Разходът на гориво в комбиниран цикъл е едва 4,4 л/100 км.

В страничните огледала са се появили мигачи, предлагат се нови цветове за каросерията и нови джанти.

Двигателят 1.0 TSI в комбинация с ниското тегло на up! под 1000 кг води до приятно залепване за облегалката при ускорение. Малкият автомобил потегля неусетно и тутакси се влива в потока от коли, без да е необходимо постоянно превключване на скоростите на 5-степенната механична кутия, тъй като предавателните числа са дълги. На пътя тягата на двигателя е впечатляваща. Възможностите на 1-литровия турбомотор са напълно достатъчни за шофиране по магистралата със 140 км/ч и за изкачване по планински пътища. Окачването отработва с лекота неравностите на пътя, без да досажда с тропане. На пътя най-малкият Volkswagen се държи стабилно като по-голям автомобил, а вътре в купето е много тихо за автомобил от този клас.

Тагове:  up!

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.