Заглавие номер 14 в каталога на шутъра

Новата Call Of Duty игра

ГЕОРГИ СЛАВОВ - петък, 10-11-2017 - 14:28

Тя се завръща към Втората световна война

На 3 ноември излезе Call Of Duty WWII, което бележи завръщане към корените на поредицата след експерименти с модерни заглавия. Разработена от Activision, next-gen шутърът ще може да се разцъква на компютри, Xbox One  и PlayStation 4.

Четиранедесетото заглавие ще служи като продължение на пусната през 2008 World At War, която е най-добрата игра по Втората световна война. За разлика от нея, новата игра ще се развива единствено в Европа и по-точно на Западния фронт, като играчът ще командва пехотинец от Първа пехотна дивизия, най-старата дивизия на Щатите.. Мултиплейърът ще включва локации, които не са в кампанията, зомби модът ще се завърне.

WWII e часто от добре познатото завръщане към миналото, тъй  като преди около 10 години повечето шутъри бяха свързани с Втората световна война. След като Battlefield поредицата, която е претендент от много години на Activision , пусна Battlefield I, която се развива в слабо засегнат от разработчиците период, а именно Първата световна война, Call Of Duty отвръща на удара с това, което прави най-добре и което й печели най-много фенове – исторически шутъри, свързани с Втората световна война.

В новото попълнение ще присъства карта от първата Call Of Duty. Carentan, която е една от най-езвестните и обичани карти в цялата поредица, ще бъде вкарана в WWII след 12-годишно отсъствие, тъй като последно можеше да бъде играна през 2003, когато се слага и началото на целия франчайз.

В интервю за Gamespot, двамата основатели на Sledgehammer Games, които разработват WWII, Глен Скофилд и Майкъл Кондри, обясняват, че наемат професионален историк, който да им помогне. „Историкът ни заведе на мястото, където се е провела битката при гората Hürtgen. Беше много тежка зима, а той ни показваше едни циментети пирамиди, наречени „драконски зъби“, създадени, за да спират танкови контраатаки“. Точно това искат да покажат и създателите на WWII – че „последната Велика война“ е страшна, гадна, мръсна, студена и безсмислена. „Затова избрахме и героят, с когото ще се изпълняват мисиите, да бъде 19-годишен младеж, който никога не е напускал Тексас. Това противоречи с предишните персонажи, които издържаха психически на войната. Това е промяната и в мирогледа ни“, обясняват шефовете на Sledgehammer Games.

 
 
 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.