Новият F-Type SVR се различава по новата броня с по-големи отвори за въздух и увеличени сплитери.
Снимки Jaguar

Jaguar F-Type SVR чупи рекорди с 322 км/ч

Денислав Стоянов - понеделник, 01-02-2016 - 16:00

Двуместният суперспортист от алуминий набира първите сто за 3,7 секунди

На автомобилния салон в Женева ще се състои световната премиера на новия Jaguar F-Type SVR. Суперспортният модел ще се предлага във версии купе и кабриолет, за да могат ентусиастите да се наслаждават на звука от новата титаниева изпускателна система. Новото расово купе развива максимална скорост от 322 км/ч, а откритият вариант на модела вдига максимум 313 км/ч. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема едва 3,7 секунди. Тези динамични показатели го превръщат в най-бързия сериен модел на Jaguar в съвременната гама на марката. Новият F-Type SVR се задвижва от 5,0-литров бензинов 8-цилиндров двигател Supercharged с мощност 575 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Тягата от мотора се предава на колелата чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия, а задвижването е на четирите колела. Средният разход на гориво според производителя е 11,3 л/100 км.

При кабриолета задният спойлер се вдига автоматично при достигане на скорост 97 км/ч.

Новият F-Type SVR е първият Jaguar, разработен от подразделението SVO (Special Vehicle Operations), което се занимава с производството на най-бързите модели на Land Rover и Jaguar. Новият F-Type SVR е направен така, че да се възползва от пълния потенциал на двуместен спортен автомобил от алуминий, като в същото време запазва ежедневната си практичност. Резултатът е уникален модел за всякакви климатични условия, който може да се шофира всеки ден. Той е по-лек, по-бърз и по-мощен от всички модели на марката досега. В същото време спортистът запазва комфорта и двойствения характер, присъщи на всички автомобили Jaguar.

Суперспортният Jaguar F-Type SVR ще се предлага от лятото във версии купе и кабриолет.

Новият Jaguar F-Type SVR може да се разпознае по новата броня с по-големи отвори за въздух и увеличени сплитери. Колелата са с ковани алуминиеви джанти с размер 20 инча и гуми Pirelli P Zero. При желание на клиентите ще получат карбоново-керамични спирачки, които тежат с 21 кг по-малко от стандартните, както и по-лека с 12 кг изпускателна система от титан. При купето задният спойлер автоматично се вдига при достигане на скорост 113 км/ч и се прибира при падане под 80 км/ч. При кабриолета спойлерът се вдига при скорост над 97 км/ч и се прибира при 64 км/ч. В интериора са използвани естествена кожа с контрастиращи шевове и релефно лого SVR, въглеродни влакна и алуминий. Новият модел ще бъде в продажба през лятото на 2016 година.

Тагове:  Jaguar

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.