ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ

ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ с линия с продукти от български производители „Родна стряха“

Агенция Монитор - вторник, 14-02-2017 - 17:27

Лидл България пусна в продажба продукти от български производители под името „Родна стряха“. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика на компанията за интензивно сътрудничество с българските доставчици.

„Родна стряха“ е доказателство за конкретни действия в подкрепа на българското производство. Още при стъпването си на българския пазар през 2010 г. Lidl започна да си партнира с български доставчици. Само за последните две години броят на българските производители нарасна със 74, като 21 от тези нови доставчици са за плодове и зеленчуци. За периода 2015-2016 г. стоките от български производители в постоянния асортимент се увеличиха с 30 %, а тези в акционния асортимент – с близо 40%. „Родна стряха“ включва над 50 продукта от от различни региони на страната. “, споделя Милена Драгийска, гл. изп. директор на компанията.

„Родна стряха“ обединява в едно традиционни български продукти: месни деликатеси, млечни изделия, сладкарски изделия, варива, подправки и напитки. За улеснение на клиентите охладените изделия от линията „Родна стряха“ (млечни и месни продукти), както и сухият асортимент ще бъдат обособени в отделни сектори.

Лидл България дава шанс за устойчиво на малки и средни български предприятия. Пример за успешно партньорство е винената кампания на „Лидл България” от есента на 2016 г., при която към постоянния асортимент на търговската верига бяха добавени още 36 вина от 11 български винопроизводители.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.