Към #steniskanabala за първа година се присъединяват обичаните и талантливи певци Славин Славчев (в дясно), Невена Пейкова и Иво Добрев.
За трета поредна година

С теникса на бала вместо с рокля или костюм

Денислав Стоянов - четвъртък, 03-03-2016 - 12:00

„Мото-Пфое” подпомага абитуриенти-сираци с дарителска кампания за образованието им

Стартира третият сезон на благотворителната програма „С тениска на бала” - #steniskanabala. На откриващото събитие в столицата управителят на „Мото-Пфое” Димо Николов обяви старта на третото издание на инициативата в присъствие на медии и гости, сред които и бенефициентите-студенти от Випуск 2015. Положителните си чувства към кампанията лично изрази заместник-министърът на образованието и науката Диян Стаматов, който сподели, че като доскорошен директор на училище силно вярва в ползите от нея. Кампанията #steniskanabala е благотворителна инициатива на „Мото-Пфое”, насочена към български абитуриенти-сираци, за да могат да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение. Заедно с Българския червен кръст инициаторите се грижат даренията от кампанията да осигурят на абитуриентите без родители развитие в избраното поприще.

Управителят на „Мото-Пфое” Димо Николов (в ляво) и заместник-министърът на образованието и науката Диян Стаматов

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg, който през 2016 година е обновен и обогатен със съдържание и функционалности, всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а „Мото-Пфое” му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска си. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лева.

Избраната от феновете тениска беше показана за пръв път от лицето на #steniskanabala 2016 – известният влогър Емил Конрад.

Дизайнът на тениската през 2016 г. се избра чрез електронно гласуване. Всеки желаещ можеше да даде своя вот за това как да изглежда тя, съчетавайки 9 различни варианта за кройка, цвят и щампа. Официалното гласуване продължи до 29-ти февруари при изключително висок интерес – над 1600 гласа. Избраната от феновете тениска беше показана за пръв път на живо от лицето на #steniskanabala 2016 – Емил Конрад, по време на откриващото събитие. Известният влогър и отскоро писател е много популярен сред учениците и младежите. Той изтъкна нуждата от добро образование и прикани своите последователи да участват, да правят добро и активно да популяризират каузата, с което ще покажат съпричастност към връстници в нужда.

Победителят от X-Factor през 2015 г. Славин Славчев сподели, че не разбира суетата, която излиза от контрол на баловете.

Към #steniskanabala за първа година се присъединяват обичани и талантливи изпълнители, като сред гостите на събитието бяха харизматичните певци Славин Славчев, Невена Пейкова и дуетът Пламен и Иво. Победителят от X-Factor през 2015 година Славин сподели, че преди години сериозно е обмислял да не ходи на абитуриентския си бал, защото не разбира суетата, която излиза от контрол в такива моменти. Невена изказа възхищението си от всички, които вършат добрина в името на други хора в нужда, а Иво е абитуриент тази година и публично обяви, че ще бъде с тениска на своя бал в подкрепа на инициативата.

Партньор на „Мото-Пфое” в инициативата е Българският червен кръст, който събира заявките за кандидатстване по програмата.

Благотворителната кауза #steniskanabala се подкрепя трайно от много съмишленици. Партньор на „Мото-Пфое” в инициативата е Българският червен кръст, който събира заявките на абитуриентите-сираци за кандидатстване по настоящата програма и координира работата с тях. От самото начало на програмата през 2014 г. и досега зад идеята #steniskanabala стоят Митко Павлов, Христо Мутафчиев и Данчо Караджов.

Управителят на „Мото-Пфое” Димо Николов обяви старта на третото издание на инициативата в присъствие на медии и гости.

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на „Мото-Пфое” за корпоративна социална отговорност. Запазена марка на компанията са дарителските програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю на „Мото-Пфое” подпомагаше бала им, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти. Със своята 19-годишна благотворителна дейност в полза на зрелостници без родители и като знак за собственото си израстване, през 2014 г. „Мото-Пфое” промени формата на каузата, за да постигне по-широк обхват и по-значим краен резултат за обществото и вече трета поредна година го прилага.

Любезен домакин на стартиращото събитие на сезон 2016 беше „ЕТО. Място за култура” на бул. „Христо Ботев” № 95.

Вдъхновяващ пример за #steniskanabala даде група абитуриенти от Пирот. През 2013 г. един цял випуск отиде на бала с тениска, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. През 2014 г. „Мото-Пфое” пое щафетата и вече трета година продължава инициативата в България.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.