До 7 дни операторът трябва да ни уведоми за промените в общите условия

Агенция Монитор - четвъртък, 11-01-2018 - 15:36

Операторът е задължен в рамките на 7 дни да ни уведоми за новите промени в общите условия. Това може да стане по няколко възможни начина - по телефон, чрез есемес, по имейл или по пощата. Това заяви за „Монитор“ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов.

„Ние считахме, че има неравноправна клауза в общите условия и тя се състоеше в това, че ни принуждават да заплащаме прекомерно високи неустойки при предсрочно прекратяване на срочни договори“, бе категоричен Маргаритов.

По думите му все още най-голям брой от жалбите, които постъпват в комисията, са свързани с телекомуникационните услуги. Те са свързани както с нелоялни търговски практики от страна на операторите, така и с неудовлетворени рекламации за дефектни стоки, административни нарушения и лошо качество на услугата.

Шефът на КЗП добави, че въпреки големия брой на сигналите на годишна база в последно време оплакванията непрекъснато намаляват. „Обяснявам си, че делът на оплакванията е толкова голям, тъй като това е най-често ползваната услуга“, заяви той.

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.