Tesla Model 3 е достъпния електомобил

Агенция Монитор - вторник, 01-08-2017 - 15:27

Илон Мъск представи официално Tesla Model 3, като изпълни обещанието си да разработи достъпен за масите електрически автомобил (EV). С повече от 354 км. пробег и изчистен интериор Tesla Model 3 изглежда добре на хартия. Но постигането на обещаната цена от $35.000 води някой огра


Когато обяви плановете си да направи Model 3, Илон Мъск обеща да предложи EV с цен от $ 35.000. Оказва се, че Chevrolet има същата идея и изпревари Tesla с Bolt. Мъск предлга електрически седан с пробег над 350 км за 35.000 долара - но ще трябва сдържаност, за да притежавате кола за тази цена. На базовият модел отнема по-малко от два часа, за да се зареди напълно от Supercharger, докато един час зареждане от домашната електрическа мрежа се равнява на около 42 км. За щастие, автомобилът ускорява по-бързо, отколкото се зарежда, като достига 100 км / ч само за 5,8 секунди.


Хората, които редовно изминават по-дълги разстояния, вероятно ще изберат пакета Extended Range, който добавя $ 9.000 към цената, но увеличава пробега от 354 км до 499 км. и намалява времето за ускорение до 100 км / ч на 5,2 секунди и малко съкращава времето за зареждане. Едва ли ще е от голямо значение за собствениците е, но и максималната скорост се увеличава от 209 на 225 км / ч.


Независимо от избора на батерия, интериорът на Model 3 изглежда абсолютно блестящо. Telsa се отказа от арматурно табло с цифрови инструмент и вертикален сензорен екран при Model S и Model X, като ги е заменила с отделен централен сензорен информационно развлекателен екран, предоставящ на водача информация за най-важното, като скорост.

Обърнато е внимание и на вентилационните отвори, които са интегрирани в задната част на арматурното таблото. Tesla не е единствения производител, който се опитва да скрие отвори те за вентилация, като последните модели Audi A4 и VW Passat са проектирани със същата цел, но изчистения интериор на Model 3 изглежда много добре изработен.


Навигацията и двузоновия климатик са стандартни, както и отключването без ключ. Освен с двата подобни на карта ключове Tesla казва, че чрез приложение за смартфон може да се отключва автомобила и дистанционно да се активира климатика. Model 3 е оборудван с осем въздушни възглавници и Мъск използва презентацията, за да подчертае колко по-добре Model 3 се представя при тестовете за сигурност в сравнение със  Volvo S60. Автоматичната аварийна спирачка и системата за избягване на пешеходци са стандартни.
Отвън, дизайнът на Model 3 е в стила на компанията. Хромираната лайстна около страничните стъкла и предницата без решетка напомнят на по-скъпите модели на Tesla, докато малките детайли, като скритите дръжки на вратите, придават на автомобилът усещане за по-висок клас. Наклоненият заден прозорец не го прави хечбек, но Тесла казва, че без проблем може да се превозва велосипед със сгънати задни седалки, както при всеки модерен хечбек.


Въпреки че, автоматичната спирачка и системата за избягване на пешеходци са стандартни, има много начини цената на Model 3 да бъде повишена. Боя, която не е черна, струва допълнителни $ 1.000, а по-големите 19-цолов джанти са $ 1.500, но повечето хора вероятно ще се предпочетат пакета Premium Upgrades.
Текстилните седалки са стандартни за Model 3, а кожените седалки не са налични, без да се избере пакетът Premium Upgrades за допълнителните $ 5.000. Пакетът също така включва електрически регулируеми седалки отпред, по-добра аудио система, стъклен покрив и подлакътник на централна конзола.


Тези, които искат Autopilot, което е една от причините да изберат Tesla, ще трябва да подготвят още $ 5.000 долара. Всички автомобили са снабдени с осем камери, радар и ултразвукови сензори, необходими за полуавтономнта система за контрол на компанията, но функционалността е софтуерно деактивирана, ако собствениците не искат да похарчат допълнително пари.

Tesla очевидно очаква от хората да избират от допълнителните екстри. Илон Мъск заяви пред събралите се медии, че компанията ще се съсредоточи върху автомобили с допълнителен пробег по- рано в производствения график, което означава, че всеки, който иска електрическия автомобил за $ 35 000 ще трябва да изчака до края на тази година или началото на 2018

Производството ще започне бавно. Tesla планира да произведе само 100 автомобила през август, но през септември трябва да прави по 1500, а ако всичко върви по план, ще произвежда по 20 000 коли на месец от декември.
Дали Tesla ще може да се справи със масовото производство на достъпен електрически автомобил, само времето ще покаже.

 
Тагове:  KTeslaModel-3

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.