На щанда на Hyundai в Женева премиерите са прототипът FE Fuel Cell и комбито i30 Wagon.
Снимки Hyundai

Прототип на Hyundai тръгва на водород

Денислав Стоянов - петък, 10-03-2017 - 23:32

Комбито i30 Wagon има един от най-големите багажници в сегмента

На международното автомобилно изложение в Женева своята световна премиера правят комбито Hyundai i30 Wagon и прототипът FE Fuel Cell. Концептуалният автомобил Hyundai FE Fuel Cell се задвижва с водород и предоставя вълнуващ поглед към автомобила с горивна клетка от следващото поколение, който ще бъде пуснат на пазара през 2018 година. Прототипът FE Fuel Cell разполага с автономен пробег от над 800 км и представлява следващата стъпка за Hyundai към реализиране на върховната цел на компанията за създаване на Общност за водородна енергия и нулеви емисии. Марката Hyundai се стреми да стане световен лидер в устойчивата мобилност чрез водещата си роля в технологиите за водородна горивна клетка.

Прототипът Hyundai FE Fuel Cell разполага с автономен пробег от над 800 км до следващо зареждане.

Освен новия прототип, корейците от Hyundai показват комбито i30 Wagon, който е вторият член на семейството на i30, който е още по-привлекателен за клиентите с елегантния си и модерен профил и същевременно предлага висока функционалност, благодарение на един от най-големите багажници в сегмента с капацитет от 602 литра до 1650 литра със сгънати задни седалки. Функционалността е увеличена от допълнителното пространство за съхранение под пода на багажника. Новото комби i30 Wagon е проектирано, разработено и произвеждано в Европа. Моделът е създаден като новия масов автомобил и е подходящ както за семейните ваканции с пет човека и много багаж, така и за ежедневно придвижване в градска среда.

Комбито i30 Wagon има един от най-големите багажници в класа с обем от 602 до 1650 л със сгънати седалки.

Друг основен акцент на щанда на Hyundai е IONIQ Plug-in Hybrid, който допълва гамата IONIQ наред с версиите Hybrid и Electric. Новият IONIQ Plug-in Hybrid ще се появи в шоурумите в Европа това лято. Той се задвижва от новия 1,6-литров 4-цилиндров бензинов двигател с директно впръскване на гориво GDI, осигуряващ максимална мощност от 105 к.с. и въртящ момент от 147 Нм, с електрически мотор с мощност 45 kW (61 к.с.), задвижван от 8,9 kWh литиево-йонна полимерна батерия, за да осигури пробег с електрическо задвижване от 63 км и същевременно да намали емисиите до 26 г/км и комбинирания разход на гориво до 1,1 л/100 км.

Концептуалният кросоувър се задвижва с водород и разкрива бъдещ модел, който ще бъде пуснат през 2018 г.

Концептуалният автомобил IONIQ с автономно управление и роботизирани крака демонстрира визията на Hyundai за бъдещата мобилност и дава възможност на посетителите да изживеят шофиране на автомобил с автономно управление виртуално. IONIQ с автономно управление има скрита система в предната броня вместо на покрива. За любителите на моторните спортове Hyundai представя вълнуващия концептуален автомобил RN30, базиран на новия Hyundai i30, но роден като състезателен автомобил с 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор с мощност 380 к.с. и задвижване на всички колела. До него е изложен и новият състезателен Hyundai i20 Coupe WRC за Световния рали шампионат за 2017 г., базиран на i20 Coupe.

Тагове:  Hyundaii30

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.