На външен вид седанът Mondeo Hybrid не се различава от стандартната версия на модела.
Снимки Ford

Ford Mondeo идва у нас като хибрид, 4х4 и Vignale

Денислав Стоянов - сряда, 09-12-2015 - 17:09

Моделът се предлага на българския пазар с нови двигатели на атрактивни цени

За да осигури най-богатия избор за клиентите в Европа, новият Ford Mondeo вече се предлага с най-широката и модерна гама двигатели в 22-годишната история на модела. Вече и в България е налична версията с многократно награждавания за световен двигател на годината 1.0 EcoBoost – първият 1,0-литров бензинов турбодвигател в сегмента. Гамата се допълва още от усъвършенствания турбодизелов мотор 2.0 TDCi с мощност 210 к.с., както и от Mondeo Hybrid. За оптимизирано сцепление и динамика се предлага интелигентна система за двойно задвижване 4х4.

Mondeo Hybrid може да измине пробег до 135 км в електрически режим при разход от 4,2 л/100 км.

Първият в историята хибриден седан Ford Mondeo комбинира специално разработен 2,0-литров бензинов двигател и електрически мотор с литиево-йонна батерия с капацитет 1,4 кВтч за подобрени икономичност и емисии на СО2. Хибридното Mondeo е с пробег до 135 км в електрически режим, а съчетанието между 2,0-литровия бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън и електрическото задвижване осигурява мощност 187 к.с., а средният разход на гориво е едва 4,2 л/100 км, при отделени емисии на СО2 от 99 г/км. В хибридната система са използвани два електрически мотора – единият помага на бензиновия двигател в задвижването на колелата, а другият позволява регенеративно зареждане на литиево-йонната батерия, разположена зад задните седалки. Хибридният Ford Mondeo идва в България на много атрактивната цена от 55 900 лева с ДДС – сходна с 2,0-литровия двигател TDCi с мощност 150 к.с. и 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Mondeo вече се предлага с икономичния и мощен 2,0-литров турбодизелов двигател с мощност от 210 к.с.

Икономичният и мощен 2,0-литров дизелов двигател на Mondeo е усъвършенстван и вече предлага мощност от 210 к.с., съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия Powershift. В комбинация и с автоматичната Старт-Стоп система, средният разход на този двигател е едва 4,8 л/100 км и 124 г/км емисии на СО2. Новият 2,0-литров мотор TDCi се отличава с двойно последователно турбопълнене за по-бърза отзивчивост и 450 Нм въртящ момент, наличен от 2000 об/мин. Използвана е малка нискоинерционна турбина, за да отговори по-бързо на първоначалната нужда от нагнетяване, а голяма високоинерционна турбина поддържа по-високо налягане за максимална мощност.

За първи път Mondeo се предлага и със система за задвижването на всички колела 4х4.

За първи път Mondeo се предлага и със система за задвижването на всички колела 4х4, която осигурява отлично сцепление, динамика и управление във всякакви условия. Интелигентната система 4х4 на Ford осигурява плавно преливане на мощността между предните и задните колела за по-сигурно поведение на пътя, особено на хлъзгав терен. Измервайки сцеплението на колелата с пътната повърхност на всеки 16 милисекунди – 20 пъти по-бързо от мигването на око – системата може да подаде тяга към което и да е колело за 100 милисекунди. С възможност за поръчка и у нас, Mondeo 4х4 е налично за 2,0-литровия дизелов двигател TDCi със 150 к.с. и ръчна скоростна кутия, както и със 180 к.с. и автоматична трансмисия. Цените на Mondeo 4х4 стартират от 58 400 лева.

Mondeo Vignale във версии с 4 врати и комби е с първокласна изработка и ексклузивно оборудване.

С добавянето на специалната версия Vignale към гамата на Mondeo, Ford отваря предлагането към нов кръг от клиенти, които търсят премиум автомобил на разумна цена. Новият Ford Mondeo Vignale ще се предлага във варианти с 4 врати и комби. Моделът се отличава с първокласна изработка и ексклузивно оборудване. Новият Ford Mondeo Vignale ще бъде представен в България в началото на 2016 година.

 
Тагове:  FordMondeo