Дизеловите модификации на новите Renault Scenic и Grand Scenic вече ще са хибриди.
Снимки Renault
С ефективна нисковолтова система от германския концерн Continental

Renault Scenic става дизелов хибрид

Денислав Стоянов - събота, 05-11-2016 - 14:28

Французите се стремят към комбиниран разход от 3,5 литра на 100 км

Новото поколение на Renault Scenic ще получи 48-волтова хибридна система от Continental. Германският концерн електрифицира дизеловите модификации на новите модели Renault Scenic и Grand Scenic. За първи път в света германците ще въведат 48-волтова хибридна система в серийно производство за един от големите автомобилни производители. Технологията на Continental е много ефективна като помага за драстично намаляване на разхода на гориво и изгорените газове. Новата 48-волтовата система реализира значителни икономии и с нея Renault се стреми към комбиниран разход от 3,5 литра дизел на 100 км и още по-ниски от настоящите 92 г/км емисии на СО2, което е най-доброто постижение в класа. За да постигнат най-добри резултати в икономичността, партньорите използват нисковолтова хибридна технология, която работи при 48 волта. Този подход се отличава от по-скъпата високоволтова технология, която работи при 300 до 400 волта и обикновено е използвана в хибридните автомобили.

С новата 48-волтова хибридна система новият Scenic ще харчи средно 3,5 литра дизел на 100 километра.

Вместо конвенционалния стартов генератор, системата използва електрически мотор с постоянен ток от 6 кВт и моментно напрежение от 10 кВт, който задвижва коляновия вал на двигателя чрез ремък. Новата 48-волтовата хибридна система на Continental може сравнително лесно да се комбинира с двигателите с вътрешно горене, защото тя не изисква повече пространство от конвенционалния стартер генератор. За да се икономиса място, инверторът е интегриран в капака на двигателя. Новата 48-волтова задвижваща система е произведена в завода на Continental в Нюрнберг и е готовата за инсталиране. Според Continental пазарът на 48-волтови хибридни системи ще има значителен растеж през следващите години като компанията очаква през 2025 г. приблизително всеки пети автомобил в света да ползва такава система.

Тагове:  RenaultContinentalScenic

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.