Управителят: Не правим така, но клиентите се държаха грубо

Созополска кръчма прибира по 20 лв. такса "резервиран стол"

Елена Анастасова - сряда, 09-08-2017 - 17:46

20 лева такса "резервиран" стол начислява известна созополска кръчма. Скандалните суми не фигурират в менюто, но се добавят към сметката за консумация, когато дойде време за плащане. Таксите се калкулират, в случай че сте заели маса със 6 стола, но ползвате само четири от тях. За останалите два незаети, олеквате с общо 40 лв. или по 20 за всяко незаето място. Безпрецедентната  практика е въведена в популярния рибен ресторант  „Miloz Fish & Grill”, който се намира на крайбрежната улица до старото пристанище. Умопомрачителните хватки лъснаха, след като възмутени клиенти пуснаха в социалната мрежа издадената им касова бележка. На нея редом с маркираните рибни филета, екзотични салати и напитки е включена и сума от 80.00 лв. за 4 незаети стола.
"Ужасно обслужване и отношение, изключително грубо и неуважително. Таксуваха ни по 20 лева за всеки незает стол от масата. Преди това бяхме предупредили хостесата, че  не очакваме други хора, което после тя отрече че сме й казали. Пожелахме да говорим с управителя за нелепата такса "Свободни др", за която не бяхме предупредени и не е описана никъде в менюто. Той дойде, обиждаше ни и накрая ни изгони от заведението", разказва Василена Влахова и допълва: "Не сядайте на това място, освен ако не искате да развалите хубавото си прекарване на морето и да се почувствате отвратително". 
 Кръчмата, въвела скандалната такса се намира точно до морето и е известна с луксозната си обстановка и отлична кухня. Цените са по-високи, но заведението е доста оборотно и почти винаги пълно. Свободен стол там рядко остава, може би и затова досега никой не е разбрал че за всяко незаето място се дължат по 20 кинта, коментираха клиенти. Касовата бележка, върху която е начислена сумата от 80 лв. за четири незаети стола е издадена вечерта на 4-ти август. От  „Miloz Fish & Grill” не отрекоха, но уточниха, че ставало въпрос за изолиран и инцидентен случай. От управата се оправдаха, че приложили мярката, защото клиентите се държали грубо и арогантно.
"Действително имахме такъв случай, но той е единичен. Това не е масова практика, дори не сме имали втори подобен случай.  Освен това не сме взели пари за "празен стол". Действително такава такса беше начиклена и калкулирана в касовия бон, но реално плащане не е имало", заяви пред "Монитор" управителят на заведението Тони Матеев. Според него ставало въпрос за "изключително неприятна ситуация", възникнала в събота или неделя вечерта.
"Имахме резервация за маса с 10 места, а дойдоха шестима души. Бяха компания студенти, които се държаха изключително невъзпитано и грубо с персонала, дори в един момент сервитьора отказа да ги обслужва. Поведението им бе надменно и високомерно. Редно беше да предупредят, че няма да заемат всички места, защото в разгара на сезона имаме много клиенти и сме препълнени. Щяхме да им запазим по-малка маса, за да не връщаме други клиенти. Редно беше поне да се извинят, че блокират четири места, но вместо това те се държаха изключително грубо. Заради възникналия конфликт се стигна до начисляване в сметката на тази такса, но така или иначе тя не беше заплатена", обясни още Матеев.
 
 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.