На радиаторната решетка има лого N и тясна декоративна лайсна върху черния спойлер.
Снимки Hyundai

Hyundai направи i30 N за пътя и пистата

Денислав Стоянов - петък, 21-07-2017 - 21:03

Най-мощният вариант на корейския хечбек ще се състезава с Golf GTI

Корейците от Hyundai продължават атаката си на европейския пазар и след като през миналата година извадиха изцяло новия хечбек i30, сега показват и първата спортна версия на модела, носеща обозначението i30 N. Новият спортен хечбек i30N ще се превърне в основен конкурент на Volkswagen Golf GTI. Той е създаден да доставя невероятно удоволствие от шофирането за всеки. Проектиран е така, че водачите да се усмихват дяволито, докато карат динамичния автомобил и да усещат емоцията. Новият Hyundai i30 N е създаден да кара сърцето на водача да бие по-бързо, когато той седне зад волана. Вместо да се фокусира само върху цифрите, Hyundai избира да се съсредоточи върху удоволствието от шофирането и ударите на сърцето на водача в минута, вместо само върху оборотите в минута. Първият динамичен модел на Hyundai е тестван при екстремни условия на пистата „Нюрбургринг”, предоставяйки изключителна динамика при завиване и майсторско навигиране в острите завои.

В средата на задния спойлер изпъква трети триъгълен стоп, а от дифузьора излизат двете хромирани тръби.

Новият спортен автомобил на Hyundai има две модификации - i30 N и i30 N Performance, като и двете ще се задвижват от 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател. Версията Hyundai i30 N разполага с мощност от 250 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е 353 Нм при 2000-4000 об/мин. С този мотор i30 N ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,4 секунди. По-мощната версия Hyundai i30 N Performance е с мощност 275 к.с. при 6000 об/мин, а максималният въртящ момент е също 353 Нм при 2000-4000 об/мин. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 6,2 секунди. Максималната скорост и на двете модификации е електронно ограничена до 250 км/ч. Задвижването е само на предните колела, а скоростната кутия е само 6-степенна механична.

Салонът е спортен и луксозен, инструментите на таблото са аналогови, има и уреди за динамични показатели.

Динамичните характеристики на Hyundai i30 N могат да се настройват спрямо предпочитанията на водача и условията на пътя, осигурявайки балансирани режими на шофиране за удобно ежедневно пътуване на пътя или за състезание на пистата. Водачът има голямо разнообразие от опции за персонализация и може да избира между пет основни режима на поведение – от Eco до най-спортния N. Най-вълнуващо пътно поведение и цялостно изживяване обещава да предложи режимът N, при който се задейства активната изпускателна система и звукът придобива по-спортно звучене. Новият Hyundai i30 N е оборудван с адаптивно спортно окачване. За спортния характер на модела допринасят системата Launch Control, блокаж на диференциала и ауспухова система с клапи.

Акцентите в интериора са металните компоненти и спортните седалки със сини шевове и опора за бедрата.

Тагове:  Hyundaii30

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.