Осребряват клеветническата си кампания

“Прас прес” дере читатели с „Биволъ“

Агенция Монитор - неделя, 05-03-2017 - 17:07

Карикатуристите и обвиняемият във Франция за клевета Чобанов продават онлайн уж скрития вестник на четворна цена

  Тенденцията, наречена фалшиви новини (fake news), е пропагандното оръжие за манипулиране на обществото, изобретено от медийните пипала на магната Джордж Сорос и употребявано в угода на интересите му по цял свят. Стартираме кампания, в която изобличаваме фалшивите новини, които слугите на Сорос у нас и по света публикуват с цел обслужване на конкретни олигархични интереси.

Ако имаше „златни малинки“ за лакоми карикатуристи, то господата от „Прас прес“ със сигурност щяха да са техни носители. Вече няколко дни, в това число и днес - на пресконференция, отразена мощно от присъдружните на кръга "Капитал" медии, Фабриката за фалшиви новини използва най-новия си орган, за да сипе лъжи, че „Прас прес“ не се разпространявало по нареждане на Делян Пеевски. Заблуда, която лесно лъсва при елементарна проверка в Търговския регистър.

Лесно и публично проверим факт е, че той няма нищо общо с фирмата „Национална дистрибуция“, с която има договор въпросното издание. При елементарна проверка би лъснало и друго - тиражът на въпросното издание е по-малък от числеността на вестникарските будки в страната – т.е. не може да ги покрие дори с по една бройка на будка, камо ли с количествата, за които говорят от „Прас прес“. Както те, така и останалите присъдружни медии на Фабриката за фалшиви новини на олигарха Иво Прокопиев, разбира се, премълчават тези факти в опит да проведат поредната си омаскаряваща кампания. Тя е с изцяло политическа цел, като нейни инспиратори са драгалевския лаборант Иван Костов и „синовете“ му олигарси – Иво Прокопиев и Цветан Василев, а изпълнители – всички техни храненици. Конкретно в случая - „Прас прес“ и „Бивол“. Но докато компанията е свикнала да крие истината, за да манипулира обществото, то лакомията трудно се прикрива. А какво друго освен лакомия и наглост е да сипеш лъжи, след което да се пробваш бързо да ги осребриш, дерейки читателите си в задруга с друго от изданията на фабриката за информации менте – „Биволъ“? От петък „Прас прес“ и „Биволъ“, които задкулисно винаги са били свързани, официално са в брак, като вторите направиха онлайн платформа за продажба на първите. На нея обаче първият брой на „Прас прес“ се търгува не на цена 99 стотинки, каквато пише на него, а за 2 евро. След гневните коментари на читатели, питащи какво налага четворно по-високата цена, и жалките опити на авторите на платформата да обяснят дрането уж с такси за електронно разплащане (бел.р. - те обичайно са в размер на не повече от 30 цента), от задругата на „Прас прес“ и „Биволъ“ се пробваха да замажат лакомията си, като позанижиха „офертите“, но пак с по-висока цена. Дори да я бяха изравнили обаче, фактът си е факт и „Прас прес“ и „Биволъ“ го доказаха за пореден път – единствената цел на Фабриката за фалшиви новини е да носи келепир за създателите си. На гърба и на читателите, и на цялото общество.


Очаквайте още разкрития как Фабриката за фалшиви новини пробва да манипулира гражданите на държавата!

 
 
 

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви,
която ще бъде запазена следващите 7 дни.