Екстериорът изглежда елегантно, покрит с фантастични изчистени линии, носещи духа на скандинавския дизайн.
Снимки Volvo

Volvo S90 се появи за първи път в САЩ

Денислав Стоянов - четвъртък, 14-01-2016 - 17:00

Шведите показаха новия си флагман на автомобилния салон в Детройт

Шведската компания Volvo избра автомобилното изложение в Детройт, за да покаже новия си флагман S90. С това шведите подчертаха своята дългосрочна ангажираност към американския пазар и дадоха ясен знак за доверието в продължителния растеж на продажбите през следващите години. През 2015 година продажбите на Volvo в САЩ се увеличиха с 24,3%, като особено силно беше представянето в края на годината с ръст на продажбите от 87% през октомври, 90%  през ноември и 89,9%  през декември. „Винаги сме отдавали голямо значение на нашето присъствие в САЩ. Ето защо решихме да представим новото Volvo S90 на обществеността за първи път по време на шоуто в Детройт и започнахме да строим завод на Volvo в САЩ”, каза Хакан Самюелсън, президент и главен изпълнителен директор на Volvo. Представянето на Volvo S90 подчертава амбицията на шведския производител за още по-високи пазарни резултати, както и инвестицията от 11 милиарда долара и новата производствена база в Чарлстън, Южна Каролина, в която ще работят приблизително 2000 човека.

Хакан Самюелсън, президент и главен изпълнителен директор на Volvo, представи новото S90 на автосалона в Детройт.

Новото S90 получи широко одобрение със самата си поява пред световната преса през декември миналата година заради своя зашеметяващ екстериор и разкошен интериор. Шведският флагман се появява стандартно оборудвано със система InteliSafe Assist, включваща адаптивен круйз-контрол с предупреждение за спазване на дистанцията и програмата за полуавтономно управление Pilot Assist. Гамата двигатели на новото S90 включва екологичния Т8 Twin Engine plug-in хибриден агрегат, достигащ, мощност от 410 к.с. В стандартното оборудване на новото Volvo S90 се появява с най-безупречните и върховни системи за сигурност на компанията.

Новото S90 се предлага с бензиновия двигател Т6 с мощност 320 к.с. с турбина и механичен компресор.

Автомобилът има способността да засича големи животни като елени, сърни, лосове и т.н. и своеобразно да се предотвратяват инциденти. Интериорът изпъква с умелото смесване на модерни технологии и естествени материали в елегантна и приветлива атмосфера. Луксозният седан S90 ще излезе на пазара в САЩ през пролетта. Появата на новото S90 е своеобразна втора глава в пълното обновяване на продуктовата гама на Volvo, която започна през 2015 г. с изцяло новото XC90. За новото XC90 са приети около 88 000 предварителни поръчки през 2015 година, надминаващи предварителните очаквания на компанията от около 50 000. Това е ясен сигнал, че клиентите оценяват високо новия дизайн и технологичната посока, която шведите от Volvo поеха.

 
Тагове:  Volvo